Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing många säljer kites men få säljer brädor

• vallevall

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 07:09

@skotten 403086 wrote:

Actually, if I remember right Mattais from Liquid force has some boards for sale…

dont quote me, but I remember him selling totally new LF boards, for 3500sek.

ahh de låter ju intressant…

• vallevall

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 16:41

fler förslag på vad man ska köpa för bräda?

• jonaish

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 16:45

köp en helt ny, så får du precis vad du vill ha!

• vallevall

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 16:48

@jonaish 404344 wrote:

köp en helt ny, så får du precis vad du vill ha!

Men jag vet inte vad jag vill ha. Å sen vet jag inte om jag känner så stor skilnad på brädorna än…

• egget_

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 17:07

Fråga snällt på stranden om du kan testa någons….eller häng med på demodag, där är det massor att testa på.

• gh0st

Medlem
    10 augusti, 2007 vid 21:16

Säljer en Nobile Shinn 2006:a 131×39.5. Otroligt enkelt att ta höjd med. Brädan är som ny. Inga repor eller kantstött.

• skotten

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 06:26

oh god what you buying now? or are you just selling it cos you havent been able to walk for a half year and they are probably gonna smash your leg up again to make it straight…

Yeah one more thing, I am no doctor, but make sure when you go back that they know its supposed to bend in the middle… f?ckers…..

• johanw

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 08:14

@skotten 404439 wrote:

oh god what you buying now? or are you just selling it cos you havent been able to walk for a half year and they are probably gonna smash your leg up again to make it straight…

Yeah one more thing, I am no doctor, but make sure when you go back that they know its supposed to bend in the middle… f?ckers…..

ja jävla sug sjuktvård!!

• gh0st

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 10:05

Yeah, im going in for surgery again in the begining of september. They are going to hammer a metal spike through a little hole in my knee, through the bone marrow and down almost to the foot.. yummy.

• kirre

Medlem
    11 augusti, 2007 vid 14:29

Har precis fått tag på ett par muchow boards och dom är helt fatastiska. Om du kan ta o testa en sen så är du kär…..

Kirre

• gadget

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 07:12

Köp min Anton-bräda!
    Finns på köp & sälj! :laugh:

• mania

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 16:52

köp en billig då så kan det inte bli totalt fel

• christianp

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 18:53

Tja!

Jag har en grym bräda till salu.. RRD 5X ALU 2007 (Finns bara 3 i Sverige)

Mått: 130×38

Sjukt bra allroundbräda!! Svart på ovansidan och aluminium under. Har kört den i 3 månader så den är i bra skick.

Nypris: 7500:-

Välkomna att ge ett bud..

• skejtar_henke

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 20:49

@JohanW 404455 wrote:

ja jävla sug sjuktvård!!

Det är väl inte sjukvårdens fel att han inte kan gå. Det kan ju bero på denn lilla pallen han fick över sitt ben.

• zo0

Medlem
    13 augusti, 2007 vid 09:57

OEKJ.. han vet inte vad för slags bräda han vill ha. det måste nästan betyda att han är nybörjare?.. o dom flästa här smackar på med små snabba freestylebrädor som är roliga att hoppa med o leka med.. jag tror killen skulle behöva aningen större o lättare så han kan lära sej lite på och sen kanske en total freestylebräda om det är det han komemr känan för.

e.x. jag o farsan sakffade ju en 133a custom.. o jag har ju inte haft några problem med den o jag har utväcklats snabbt o så men farsan som är ”lite” äldre behövde något lättare att utväcklas med o mer nybörjarvänligt.. och nu när vi skaffade den där stora saken har han börjat köra på. o han har utväcklats som satan med den stora brädan

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing många säljer kites men få säljer brädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.