Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mängdträning…

• Mängdträning…

Publicerad av anonym-anvandare på 26 september, 2001 vid 17:01

Hur sjutton ska man kunna lära sig att vindsurfa vettigt när man aldrig kan träna pga att det ”aldrig” blåser???

Inför nästa år kommer jag att leta upp ett blåsigt ställe någonstans, spendera tre veckor där för då borde man ju iallafall bli något säkrare på brädan. Har hört att Marocko är bra på sommaren. Eller finns det någon vänlig själ som kan tipsa om något annat ställe med säkra vindar omkring juli månad???

anonym-anvandare svarade 24 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    26 september, 2001 vid 17:14

Grekiska Karpathos!

• teabag

Medlem
    26 september, 2001 vid 20:41

Detär bara att hålla med. Det är en kul men svår sport. Fuerteventura var mycket blåsigt mitt i vår svenska sommar. Annars kan man skaffa en gammal pråm och öva på i lätt vind den rör ju i alla fall på sig. På min AHD FD77 måste jag stå helt still mitt på brädan för att den skall röra på sig i lättvind dvs 1-3m/s. Jippa och snurra runt å sånt går ju att göra men det ärliksom inte riktigt samma sak som när det blåser. Då blir den här s…s sporten helt annorlunda. Men en sak är säker öva får man göra ofta på en pråm…
    Lycka till

”ever training….always learning”
    Uffe

• anonym-anvandare

Medlem
    26 september, 2001 vid 21:51

Nuclear winds Pozo Gran Canaria i Juli
    http://www.cutre.com

• anonym-anvandare

Medlem
    27 september, 2001 vid 09:46

Naxos, Grekland. Grymt bra med 2 spots innom 100m. En med mera flatwater o en med massa vågor o skoj.
    http://www.flisvos-spotclub.com

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications