Senaste nytt Forums Marcus Stensson!?

• Marcus Stensson!?

Publicerad av anonym-anvandare på 14 december, 2003 vid 20:27

tjenare mackan! fan; ni verkar ha fin vind i cape town. har i spanland verkar det bli bra med vind pa tisdag… skicka en lagesrapport!!… jag har starka planer pa att flytta dit efter min spanien resa… far se om jag kommer ivag i oktober nasta ar… ha det gott alla tokar i SA… puss och karm Bjornen jag ringer dig nan dag nasta vecka.

macguyver svarade 21 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • cambo

Medlem
    14 december, 2003 vid 21:30

Ja nu får du allt bjuda på en liten lägesrapport, här hemma i Hunnebo blir det inte många knop surfade.

Går nya brädan bra?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 december, 2003 vid 16:09

Peter din gmale sumprunkare…. boka en biljett och kom ner till sommaren…

har ar mitt nya nummer… skicka ett mess eller nat.
    +34645029660

/ Bjorn

• cambo

Medlem
    15 december, 2003 vid 17:22

Då är det kanske dags för dej att ge en lägesrapport också. Hur mycket surfing blev på bygget egentligen, vågor, temperatur, vind mm.

Har du något bra bygge där vi kan palla in ett gäng surfare så kommer vi neråt frampå?

• macguyver

Medlem
    15 december, 2003 vid 21:06

Hej Björn
    Ta och tagga ner lite, de finns ingen här som njuter av att du är spydig.
    /Daniel

• mr_engstrom

Medlem
    15 december, 2003 vid 22:03

Jo manskulle ju kunna tänka sig ett litet surf senare till våren eller hösten 2004. Om Björn fixar boende så står jag för bil ner till Spanien. Kan dock ej erbjuda någon garanti för uppnått resmål. smirk.gif
    Nu är jag seriös!! Linus, Rekk och Thomas får banimej skolka dom sista månaderna!! cool.gif

• cambo

Medlem
    15 december, 2003 vid 22:21

Japp vad sägs som en månad i mars/april, Björnen fixar boende, gratis mat och dryck så svetsar vi ihop Saaben.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2003 vid 18:04

15-20 grader varmt. ca 17 i vattnet. just nu har vi 12m/sek ostligt.. blir nog av imorn… puss pa dig daniel.

mvh: spydiga Bjornen

• macguyver

Medlem
    16 december, 2003 vid 19:17

Det låter ju fint!
    Här har vi en härlig temperatur på kring noll och det faller lite glesa snöflingor då och då. Ostlig vind som biter rejält i ansikte och fingrar.
    Kort sagt, det är alldeles underbart!
    /Daniel-som just torkat bort björnsickel från ansiktet grin.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications