Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Margarita El Yaque !!

• Margarita El Yaque !!

Publicerad av nice på 12 augusti, 2005 vid 11:52

Jag o min flickvän har tänkt att åka till Margarita (El Yaque) i början på januari, tyvärr verkar det vara lite svårt att hitta bra info om hur man ska resa dit mm. Läste att fritidsresor har tydligen börjat flyga dit igen men de har inga lediga resor förren Mars!! Ska man försöka hitta något helhetspaket eller ska man bara flyga dit och fixa resten på plats? Är det någon som har erfarenhet av resor dit, boende, hyrställe mm skulle jag vara evigt tacksam om ni kunde dela med er informationen.

MVH nt

nice svarade 20 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • surfmanj

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 12:28

Jag har alltid kört bara en flygstol till maggan.. sedan kan man alltid lösa bonendet där, finns ju http://www.elyaquemotion.com eller http://www.warmsurfing.com är några ställen man kan sova på kanske 1-2 nätter eller mer. dock är det jävligt långt att gå till ”centrum” ifrån Motion, säkert 600 meter!! o det är långt när man är hungrig! brukar inte heller vara några problem med att hitta boende när man är där nere. vet att det finns något flygbolag som flyger ifrån Danmark ev falklauritsen eller vad dom heter.. som har lite kortare resor med boende..

Har bokat min flyg stol med Carlsson Wagonlit i Halmstad. bra priser och duktig personal!

Uthyrning av prylar brukar inte vara något problem, dom har nästinpå allt! bara att gå en runde längsmed stranden och sedan se vad man vill segla för prylar.

• nice

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 13:52

Tack för bra svar!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications