Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › margarita -warmsurfing i Mars!..
-
margarita -warmsurfing i Mars!..
Publicerad av pakke på 12 januari, 2007 vid 17:51Kommer åka ner den 23feb och stanna tills 26mars Vilka mer kommer dyka upp vid den tiden??
Shorts-surf-sol-värme
/Pakketdk svarade 18 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
2-16 mars är jag där med 2 polare – också på warmsurfing.
-
Jag är där mellan 19 feb till 6 apr..Men det ser ut att man får ladda med massa magtabletter. Funkar vodka lika bra kanske?
Sedan undrar jag om det är några som vill gå ihop och filma varandra? jag kommer ta med min Sony DCR-HC44 DV-kamera och filmstativ. Alltid kul med minnen i form av film. Och den ska bli riktigt FEEEETTTTT i äkta 16:9 widescreen format!!!!!!
Astalavista
//Micke
-
Jag kommer va där hela mars! desvärre ser jag kamera lös ut i nu läget.
kommer för bi Cocos å tjötar skit! -
Militären och Dannnek: ska ni också bo på Cocos?
Jag kan tänka mig att filma om jag råkar sitta på stranden men vill helst slippa få bildbevis på min egen surfning… 😀 Vi ska dock hyra prylar på CNS så vi hänger nog mest där borta. Angående magsjuka så är det whiskey man ska dricka.
-
Vi är två polare som kommer vara där 20 feb till 5 mars. Jag har ingen videokamera, men kan givetvis filma om Militären lånar ut sin kamera.
-
@fastforward 359362 wrote:
Militären och Dannnek: ska ni också bo på Cocos?
Jag kan tänka mig att filma om jag råkar sitta på stranden men vill helst slippa få bildbevis på min egen surfning… 😀 Vi ska dock hyra prylar på CNS så vi hänger nog mest där borta. Angående magsjuka så är det whiskey man ska dricka.
Om Cocos=Warmsurfing så är det där jag ska bo med en kille som heter Magnus. Kul att det verkar bli några svenskar i år med.
Det finns ju inget bättre sätt att utvecklas än att se sig själv på film. så det är ett måste ;). inga ursäckter.
snart bara en månad kvar..det kommer bli nice som fan.
-
Japp cocos är warmvindsurfing.
jag kommer nog inte bo där i år! kanske kommer ja ha mina prylar där, soft ställe!
mycke i min film är ifrån cocos! -
@Dannnek 359350 wrote:
Jag kommer va där hela mars! desvärre ser jag kamera lös ut i nu läget.
kommer för bi Cocos å tjötar skit!Har din Cam dött????
-
@Militären 359312 wrote:
Jag är där mellan 19 feb till 6 apr..Men det ser ut att man får ladda med massa magtabletter. Funkar vodka lika bra kanske?
Sedan undrar jag om det är några som vill gå ihop och filma varandra? jag kommer ta med min Sony DCR-HC44 DV-kamera och filmstativ. Alltid kul med minnen i form av film. Och den ska bli riktigt FEEEETTTTT i äkta 16:9 widescreen format!!!!!!
Astalavista
//Micke
Lätt vi ska filma! min tjej e med också om vi instruerar henne så solar hon nog med kamran hela månaden 🙂
/pakke -
Okej då, jag kan gå med på att bli filmad – bara ni inte lägger ut filmen på junkshop, det måste vara någon liten obskyr server som maxar 3,2kbps i upload 😀
Någon som vet var man kan köpa shorts så här års förresten? Sportaffärerna har mest dunjackor…
-
@fastforward 359815 wrote:
Okej då, jag kan gå med på att bli filmad – bara ni inte lägger ut filmen på junkshop, det måste vara någon liten obskyr server som maxar 3,2kbps i upload 😀
Någon som vet var man kan köpa shorts så här års förresten? Sportaffärerna har mest dunjackor…
Dom här har tex annons på Steffo
http://www.nocomply.se/index.php?cPath=87_70 -
@Bjornen 359823 wrote:
Dom här har tex annons på Steffo
http://www.nocomply.se/index.php?cPath=87_70Tackar, blandade ihop dem med den där hundaffären som inte har shorts.
Ganska saftiga priser iofs – kanske billigare att köpa på plats?
-
Ganska saftiga priser iofs – kanske billigare att köpa på plats?
Japp på El markado! alltså marknaden där kan du köpa koipor för en hundring och billigare än det om du prutar, dit tar man sig med taxi.
även massor med märkes t-shirtar! solglasögon ja allt du kan behöva finns där! -
@Dannnek 359910 wrote:
Japp på El markado! alltså marknaden där kan du köpa koipor för en hundring och billigare än det om du prutar, dit tar man sig med taxi.
även massor med märkes t-shirtar! solglasögon ja allt du kan behöva finns där!Sweet! Tack Dannnek – värsta lonely planet.
Finns det surfprylar också typ rashguards och tyskskor?
Logga in för att svara.