Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måste hitta snabbt!!

• Måste hitta snabbt!!

Publicerad av lliinnuuss på 22 mars, 2005 vid 08:55

Tja..
    sol, vår och fina vindar på gång.. och sitter jag utan bom och mastfot.. vet att det inte är rätt ställe men finns det ingen som sitter med en gammal bom som de skäms över att annonsera ut? är intresseard av vad som helst så länge den tar segel från runt 155. är gummit slut så kan jag fixa det, har inga pengar till nya prylar. Är rädd att jag måste köpa begagnat av ”en” affär i Malmö:(
    Mastfot vore bra det också. blir liksom lite lättare att få fast masten i brädan då:) egentligen behöver jag bara bottenplattan.
    Har du något som kan vara av intresse och som finns i skåne/malmöregionen så tveka inte att höra av dig
    linza4@hotmail.com
    ha det
    /Linus

naish svarade 20 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jeppo_f

Medlem
    22 mars, 2005 vid 10:54

Jag har en skitgammal mastfot du skulle kunna få. Dessvärre finns den i Göteborg, och jag orkar inte skicka den. Fast har du vägarna förbi kan du väl ringa och plocka upp den.

/jeppo, 0706-857001

• lliinnuuss

Medlem
    22 mars, 2005 vid 11:01

Tack, det var jätte sjysst av dig men blir lite dyrt att köra dit och hämta den laugh.gif Men som sagt tack än då alla ideér välkomnas varmt
    /Linus

• naish

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:07

Du kan nog köpa min bom om du väntar i 2 veckor typ. Jag bor i Ljunghusen om du vet var det är? Det är en local spririt och är ganska sliten med funkar skit bra. Måste nämligen få mina nya pryls först!Låter 400kr rimligt?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Måste hitta snabbt!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.