Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Mat AHD Speed Challenge

• Mat AHD Speed Challenge

Publicerad av mattias-j på 10 april, 2009 vid 19:03

Ni som är intresserade av att äta under tävlingshelgen, och slippa laga den själv…på torsdagen kommer Pasta Carbonara att finnas färdigt efter surf för ca 75kr. På fredag Tacobuffé för 95kr(ät så mycket du orkar), på lördag bjuder vi och Heineken på grillspett och potatissallad(inkl 4 öl) dessutom lunchbuffé samtliga dagar för 75kr. Lunchen kommer att köras ut om vi seglar på annat spot! Hur många är intresserade av detta upplägg?? Behöver få veta detta innan nästa veckas slut(17 april). På lördagen dessutom MacTs som trubadur och Guitar Hero tävling!!!!

PM:a mig Mattias J, Micke Ö är i Brasilien den faaan…..

Skål och fortsatt trevlig påsk!!!:santa:

mattias-j svarade 16 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • hanko

Medlem
    11 april, 2009 vid 08:12

Glad Påsk Mr Race-Supervisor. ! Jag står över det frestande erbjudandet. Jag har min dietist i mitt eget Base-camp söder om Main-event-området. Faan så skoj det ska bli att blötlägga brädor och sig själv snart.! Ytterliggare en påskfjäder till arrangemanget!!

• klang

Medlem
    14 april, 2009 vid 20:50

Jag är VÄLDIGT intresserad… mums!!!

Hur kommer ni göra, väljer ni att skriva upp vid ankomst vem som vill ha vad, eller binder man sig redan nu?

• mattias-j

Medlem
    14 april, 2009 vid 21:20
    Klang;540553 wrote:
    Jag är VÄLDIGT intresserad… mums!!!

Hur kommer ni göra, väljer ni att skriva upp vid ankomst vem som vill ha vad, eller binder man sig redan nu?

Eftersom det är lågsäsong, så behöver resturangen ha lite koll på ungefär hur många som vill äta. Har fått ganska många PM, så det finns en och annan hungrig surfare där ute! Tycker dessutom att priserna blev rimliga….

Väl mött

Mattias J

• mattias-j

Medlem
    20 april, 2009 vid 07:39

Tack för alla svar! Verkar nästan som om alla seglare äter regelbundet…

Mattias J, Micke Ö (som fortfarande är i Brasilien den faan…)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications