Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mat-Niklas trivs allra bäst på krogen

• Mat-Niklas trivs allra bäst på krogen

Publicerad av samhansson på 17 april, 2006 vid 17:01

LAGANS MYNNING. Tuffare än han trodde.
    Efter tio blåsiga dagar på rad erkänner Mat-Niklas att det är lättare att chilla än att kita.
    – Men jag trivs allra bäst på krogen, säger han.

Mer än halva inspelningen av filmen är nu avverkad. Två sessions varje vecka har spelats in.
    – Personligen tycker jag varannan vecka borde räcka, blir ju så jävla stressigt.

Jättetuff vecka i Lagans mynning
    – Det är skönt när fredan kommer, erkänner han. Veckan här i mynningen är jättetuff. Först planering och sånt tjafs, sedan inspelning under torsdag och fredag.
    – Det är väldigt roligt att ha kommit in i mediesvängen, säger Niklas. Jag har lärt mig mycket och haft god hjälp av Johan, Erik och Gås.
    – Jag visste inte vilka känslor man väcker hos tittarna, säger Niklas. Nu förstår jag hur stor Mårten Trotzig är där ute.
    Men det har varit en tuff tid med dubbelarbetet.
    – Det var mer jobb än jag trodde, erkänner han. Jag har saknat min hoj, mina nära och kära men framförallt krogen.

Är en krogmänniska
    – Just nu håller jag på och planerar för sommaren 2006, siktar på så lite surf det går.
    – Jag är en krogmänniska, säger han. Om jag tvingas välja blir det krogen.

niklas82 svarade 19 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • martent

Medlem
    17 april, 2006 vid 19:31

Ha ha du är sjuk!

• johanw

Medlem
    17 april, 2006 vid 19:35

ser sjukt ut

• hugeo

Medlem
    17 april, 2006 vid 19:59

SJUK man ss

• matthias

Medlem
    17 april, 2006 vid 20:57
    SamHansson wrote:
    LAGANS MYNNING. Tuffare än han trodde.
    Efter tio blåsiga dagar på rad erkänner Mat-Niklas att det är lättare att chilla än att kita.
    – Men jag trivs allra bäst på krogen, säger han.

Mer än halva inspelningen av filmen är nu avverkad. Två sessions varje vecka har spelats in.
    – Personligen tycker jag varannan vecka borde räcka, blir ju så jävla stressigt.

Jättetuff vecka i Lagans mynning
    – Det är skönt när fredan kommer, erkänner han. Veckan här i mynningen är jättetuff. Först planering och sånt tjafs, sedan inspelning under torsdag och fredag.
    – Det är väldigt roligt att ha kommit in i mediesvängen, säger Niklas. Jag har lärt mig mycket och haft god hjälp av Johan, Erik och Gås.
    – Jag visste inte vilka känslor man väcker hos tittarna, säger Niklas. Nu förstår jag hur stor Mårten Trotzig är där ute.
    Men det har varit en tuff tid med dubbelarbetet.
    – Det var mer jobb än jag trodde, erkänner han. Jag har saknat min hoj, mina nära och kära men framförallt krogen.

Är en krogmänniska
    – Just nu håller jag på och planerar för sommaren 2006, siktar på så lite surf det går.
    – Jag är en krogmänniska, säger han. Om jag tvingas välja blir det krogen.
    hahahaha! fan va sweet!

• luuddee

Medlem
    17 april, 2006 vid 21:16

hehe !! GÖTTT

• martent

Medlem
    17 april, 2006 vid 21:21

jag har riktigt mycket bilder att sälja till skvaller pressen nu när niklas är kändis!

• fifi

Medlem
    17 april, 2006 vid 21:59

Sjuka, sjuka människa!

• niklas82

Medlem
    18 april, 2006 vid 20:06

Haha detta var fan det mest roligaste och seriösaste någon har gjort för mig på länge.. känner mig hedrad och väldigt stolt….

Möjligtvis kan vi släppa en Prewiev av MAT-Niklas av en snutt under en inspelning, Det är upp till redigeraren som har det ganska hektiskt nu.. Men det är fan inget mot vad det är o skala lök inför miljoner tittare utan att släppa en tår…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications