Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui boende och bil

• Maui boende och bil

Publicerad av mawione på 20 december, 2004 vid 12:38

Nu har jag äntligen bokat flyg till Maui.
    Åker med tjej och dotter 2 sista veckorna i Mars.
    Nu återstår att boka boende o bil.
    Det boende som jag hade siktat in mig på Tradewinds Inn kan vi inte få sista dagen vi är där. Så då får vi antigen ta in på hotell sista natten eller hitta något annat. Vi fick förslag på annat boende men det var lite väl dyrt 150$/natt + skatt.
    Tipps om prisvärt boende tas emot tacksamt. Det får vara hyffsad standard då man har tjej o barn med.
    Vad det gäller hyrbil så har jag fått förslag på någon äldre station wagon för 400$ för 2 veckor inklsive alla skatter o fees + hämtning/lämning vid flygplatsen.
    Ni som varit där, är det rimligt pris? Om inte var hyr man bil bäst?

/Magnus

anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 december, 2004 vid 14:11

tjena

jag har bokat med windsurfari boende i paia ca 85 USD per natt (studio för mig,fru och ett litet barn), bil ca 160-170usd per vecka för station wagon genom maui vans. vi stannar dock nästan två månader så 200 usd per vecka låter ok. maui vans har barnstolar etc. har du ett sas eurobonus kort (innebär rabatt) så kolla vad det kostar att boka bil genom avis från sverige. de brukar ha bra rates!

/m

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications