Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui feb-mars 07, vilka ska iväg?

• kurtkomet

Medlem
    18 november, 2006 vid 00:25
    bananen wrote:
    Ahhh, kom igen – än är det inte för sent. Här sitter jag med fru å två ungar under 3 år. Har väl fått en så där 30 sessions i år. Planerar en låååång färäldrar ledighet i vår.

Alt 1: Köpa husbil. ”Spanien är väl mysigt? Ungarna kommer att älska det. Jag har hört talas om ett ställe som heter Tarifa. Vad sägs om Bretange på vägen?¨

Alt 2: ”Älskling, tänk dig en månad på Teneriffa! Bara lata dagar, sol och bad. Jag har hört talas om en underbar by som heter El Medano.”

Alt 3: ”Om vi skulle byta miljö? Vad tror du om att flytta på oss ett par måndaer? Kanske hyra nåt i Varberg under april-maj? Inga problem med boendet, knappt en turist kommer på tanken då! Vi kan gå undebara promenader på stranden. Ungarna springer och är glada”

Alt 4: Snabb skiljsmässa – länsa kontona och sälj allt. Enkel biljett till Maui och köpa MCX800 resten av pengarna bör räcka till ett schyst kit och ett par månaders boende.

1, 2, 3 eller 4?

Nä, alldeles sant. Det är absolut inte försent! Sitter mest och höstdeppar och tycker synd om mig själv. Både alt. 2 och 3 låter som den perfekta kuppen! (Väl beprövade?:wink: ) Sen kom jag på att det inte torde vara så svårt att locka med Hawaii heller. Tack för uppmuntran, ska smida planer i vinter. Föräldraledighet = Dags att vänja ungarna vid vatten?

/Mats

• weeboy

Medlem
    18 november, 2006 vid 12:26
    bananen wrote:
    Snabb skiljsmässa

Finns det nåt som heter det? 😀

• oldschool

Medlem
    19 november, 2006 vid 18:47

om man inte lyckas få jobb här på oahu efter graduation, så kanske man fyller bilen å kommer över. har ju fortfarande inte seglat maui, trots 6 år på oahu! men det är väl fortfarande inte för sent…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui feb-mars 07, vilka ska iväg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.