Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Maui Magic huva?

• Maui Magic huva?

Publicerad av yeeah på 28 mars, 2006 vid 19:26

Tjena
    Är det ngn som har Maui Magic Neo Cap Hood om kan säga ngt mer om storlekarna än vad som står på ontopwindsurfings hemsida?

Vilken tycker ni är bäst:
    Maui Magic Neo Cap Hood
    eller
    Maui Magic Neo Cap Hood Extreme?

/Jakob

ric svarade 19 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tomw

Medlem
    28 mars, 2006 vid 19:39

Jag köpte en Neo Cap Hood, Large. Fast jag har en medium head. Antigen är min head större än jag tror eller….

Huven är rätt liten….

Kolla med Kent, han har rätt för det mesta. Tror han är i Los Angeles denna vecka.

TW

• yeeah

Medlem
    28 mars, 2006 vid 19:42

hmm alright
    Kan du inte ta med den till jobbet imorgon så kommer jag förbi under dagen?
    /Jakob

• mjersen

Medlem
    28 mars, 2006 vid 19:53

jag köpte först en s/m men byta den sen till den större L/XL. han sa då att om man inte har ett jätte litet huvud så är det L/XL man ska ha, den satt mycket bättre på mig med. sen om man ska köra med torrdräkt var det bättre att köra med Maui Magic Neo Cap Hood än att ha extrem, men till våtdräkt ska extreme vara bättre.

• ric

Medlem
    29 mars, 2006 vid 15:24

köpt extreme huvan i av säljaren rekomenderad storlek till ”normal” huvud kommer ej ihåg storlek. den sitter riktigt tajt o så även ”munskyddet” men det e ju för kalla stunder på vattnet man köppt den s det e absolut ok nu har jag änu inte fått tilfälle att testa den så mer än att den är skön på huvudet (dock jobbigt att prata eftersom den sitter riktigt tajt) hoppas bada med den till helgen så kan jag lägga ny info.
    klart + är kragen som gör det möjligt att köra med torris!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications