Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Mauritius?
-
Mauritius?
Publicerad av mats_o på 19 december, 2005 vid 20:16Nån som har koll på läget där? Priser, spots, länkar osv?
mag svarade 19 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Jag har hört att det suger. För feta sweel på One Eye som ingen kan eller får rida….stanna hemma och hacka i isen istället
-
Ääh, jag har hört att det är episkt! Hacka i isen is not an option 😉
Mag, var inte du där? -
Va där en höst och det va skit väder och ingen vind! Va där dock för att fira 40 års kalas. SJuuukt dyrt dessutom!! En glass gick på 40 kr.
-
Naish, var var du då? Har kollat lite och det verkar som om det enbart är sydvästra hörnet som gäller. Där träffar swellen från roaring 40ies med full kraft och vinden blåser som kraftigast från babord. Längs västkusten verkar det vara lä vad jag kommit fram till. Enligt LP verkar det dessutom vara ganska billigt om man inte hänger på resorten. Jag blir iallafall lite sugen att smacka på vågorna på de här bilderna. Får kolla vidare…
-
Suverän segling på den ön minsann!!!
Vet inte om mina gamla inlägg är borta men jag har skrivit en del tidigare. Ni som inte varit där och endast ”hört” kanske inte behöver kommentera. Och till Naish så kan jag bara beklaga, du hade otur eller bara var på fel plats och bodde på fel ställe för det är bra vindsäkert och inte dyrt. Man kan inte ha tur alltid, bäst säsong är maj- oktober.Jag kommer i alla fall åka tillbaks!
/Magnus
Logga in för att svara.