Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › MC Donalds köper upp Liftass
- 
Rambo kommer de nya tuffa brädorna att heta. Dom serisfärgade för ett bättre grepp å snabbre respons. Hoppas att det gav mer klarhet. 
- 
Kaiser, jag har noterat ditt intresse och blir glad att du vill bli teamrider. Du kommer, om du kan kvalificera dig, att ingå i ett tufft och häftigt team. Du kommer även att få en dekal att fästa på bilen så att du kan flåda lite. Jag skickar ett utvärderingsformulär där du skall ha minst 3 rätt av 74 möjliga. Klarar du det testet kommer bommen att skickas poste restante sen får vi se. MVH. 
 H
- 
Jaghar slut på frågeformulären. Har du några du kan skicka över ?? 
- 
Okij, thx. e eld o lågor nu. Kan man hitta svaren på frågorna på nätet eller steffo?  
 Kan du vara vänlig o skicka riktigt många klisterlappar så jag kan täcka alla rosthål på min vagn?
- 
Nya supersmäckra loggan släppt. Förbeställning av kläder kan göras nu. Skriv önskad vara och antal så fixar LIFTASS. Alla varor kan brandas med LIFTASS logo så alla önskemål beaktas. 
- 
Fet logga hörde att den var designad av en Tysk topp designer stämmer detta?   
- 
Det stämmer, en riktigt fin wiener snubbe som designat loggan. Jag vill minnas att jag såg Melkers namn på ett hörn (eller under kanten på ena skinkan om ni så vill). Jag tycker färgerna skänns bra, kvinnligt och fint, borde tilltala även min svärmor som har imponerats otroligt mycket av nya LiftAss. Lite svårt att förklara bara, men helt otroligt. Betänk att hon är 55 och körde mitt Alfa ex i 13 m/s utan problem efter bara ha tittat på den. Ja, helt otroligt. /H 
Logga in för att svara.