Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mega Kite showdown 2003

• Mega Kite showdown 2003

Publicerad av anonym-anvandare på 1 september, 2003 vid 14:59

Resultatlista med mera finns på http://www.kite.nu
    Nästa år kommer det dessutom att finnas en telefonsvarare med den senaste informationen när det gäller resultat, tider, plats mm

/Henrik
    ps; blev besviken när jag fick reda på att jag inte fick poäng när jag körde kiten och mig själv mellan Pan:s linor under mitt heat…

anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2003 vid 23:05

PS: Jag e besviken på the lack of engagemang från megascene dom bara packa o drog kändes det som smäll ihop alla och kör ett heat sedan har vi en prisutdelning på 1min sådär klart och goodbajs tack för era 500 spänn och tack till Red bull och inte Megascene för det enda priset, men andra o tredje man är väl otroligt glada för sina goa vikinga huvven! allt kändes förhastat dom verkar inte bry sig om kite för fem öre…

who cares det blir i alla fall en riktigt tävling nästa helg!!! kanske nått att lära från.

/Fett jävla anonym och vidrig

• patrikol

Medlem
    2 september, 2003 vid 06:21

Vill bara tacka för en fantastisk upplevelse, kul att få se så många duktiga åkare, ger en verkligen inspiration inför kommande kitesäsonger, Jag åkte ner istället för att leta på nätet och det var bra skyltat båda dagarna.
    Kul att någon vill ta tag och dra igång ett sådant arrangemang utan er så hade det inte varit någon tävling alls.
    /Nybörjare smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2003 vid 07:06

Nu ligger bilderna ute på http://www.kite.nu

Tack Mathieu!

/Henrik Fahlén

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2003 vid 10:45

gött me kalle anka megakitecup i skanör nästa år igen

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications