Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MegaFeztival, nån som ska dit?

• maccan

Medlem
    10 juni, 2004 vid 12:00

fan blümchen e grymm laugh.gif

• davids

Medlem
    10 juni, 2004 vid 13:30

Svar till:

men hur blev det med lasse stefans skulle inte dom dit å dra ett gig? hörde nått om blumschen också men de va kanske bara drömmar..

[/ QUOTE ]

ha ha ? var är det roliga?

• zaihttam

Medlem
    10 juni, 2004 vid 20:42

oj, just det ja, du e ju en utav wave’s team riders bäst å ta det lugnt då. ursäkta david det va mycket tråkigt gjort utav mig. men snälla säg inget till dom andra i wave’s så att dom tycker att jag e töntig. jag vill fortfarande ha chans att bli en teamåkare. fast just det ja, jag behöver ju egentligen bara göra som du, köpa en 135cm v-flex bräda av airborn så blir ju jag också en wave’s team rider. fan va gött david då kommer vi i samma team!!!!! de e faktiskt en sjysst deal, köp en wave’s bräda och bli teamåkare på köpet.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MegaFeztival, nån som ska dit?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.