• Publicerad av Knatte på 22 februari, 2002 vid 10:32

Det verkar som janne har slutat på Megmax butiken i Göteborg. Är det någon som vet varför och ifall han har något nytt på gång?

anonym-anvandare svarade 23 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hesse

Medlem
    22 februari, 2002 vid 12:23

Lite skönt att slippa hans tjöt i sådana fall.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2002 vid 20:00

Därför att det va bäst så! Och nej han har inget nytt på gång som kommer röra denna branschen

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2002 vid 12:23

Kanske man kan gå in där och kolla på saker man vill ha, utan att bli tvingad att kolla på hans jävla foton!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2002 vid 13:56

Jag har ingen försåelse för att ni klagar på Jan för det finns ingen annan mig veteligen som har sålt prylar så billigt som han.
    Jag hoppas han öppnar en ny butik snart så kan man handla surfprylar till vettiga priser igen.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2002 vid 20:31

Håller med helt och hållet. Billigt och bättre attityd än t.ex. Surfers Paradise. Jannes historia om när han seglade överriggad med ett gammalt 3.7-segel dagen då Estonia sjönk är en klassiker och ett härligt ologiskt sätt att förklara skillnaden mellan gamla och nya segel……

• anonym-anvandare

Medlem
    11 april, 2002 vid 12:57

vad var det som var så billigt?
    Tycker att det är en ren frihet att slippa ha honom tjatandes över axeln.
    Jag slutade handla på whitewater pga hans tjöt. du kan segla det här seglet från 2ms till orkanstyrka utan problem bla bla bla och så var det dom där jävla fotona som man skulle kolla på varje förbannade gång.
    han är säkert en trevlig kille men det får va någon måtta på tjötet. han borde börja sälja dammsugare, kanske kerbies som han kan lura på pensionärer för sådär tjugofem laxar.
    Kan hålla med dig om att personalen på SP kan va rätt jobbiga dom med. det är jobbigt i största allmänhet
    med säljare som det lyser provision om. man tittar på ett segel så kommer nån och säger att det är det bästa seglet som finns och att han har seglat på det i flera år. nästa segel man tittar på är ännu bättre än det bästa som finns och för att inte tala om det tredje som är så jävla mycket bättre än dom två bästa.
    skall man köpa prylar så vet man oftast vad man vill ha och vet man inte det så frågar man…
    jaja det va ett jävla klagande på mig i dag men det va ett tag sedan det blåste bra oxå.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 april, 2002 vid 16:16

Janne var och kommer att vara den ända handlare som man kunde byta sin bräda samma säsong om man inte var nöjd,nämn någon annan som ställer upp på det, så kommer jag att vara den förste som börja handla där.Sluta kasta skit och ut och segla.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications