Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mera 2007
- 
Såg det igår, lite mer färg gillar vi. 
 Skulle tro det är Challengers nya freemove segel
- 
Oscar wrote:Tydligen RRDs egna segel.Har jättesvårt att bestämma mig om jag tycker dom är skitfula eller skitsnygga, behöver nog se ett i verkligheten. 
- 
Jag får den där känslan av att RRD antingen sneglat på Simmer eller att seglen egentligen är simmer med RRD-loggor. 
- 
Sjukt skönt med lite färg i grejerna… Vi behöver lite färg i Sverige på vår- och höstkanten… När allt annat e sjukt grått och tråkigt! 
- 
MacTS wrote:Oscar wrote:Tydligen RRDs egna segel.Har jättesvårt att bestämma mig om jag tycker dom är skitfula eller skitsnygga, behöver nog se ett i verkligheten. Är det dinosaurier som Roberto tryckt i seglen? Eller bläckfiskar? Min son skulle troligen tycka de var coola. På Maui blev vi tvugna att byta hans micro SO, mot den nya spiderweb-designen (micro-Spyclone). 
- 
Jag trodde/tror också att det är Simmersegel med RRDs grafik på. 
- 
JoMenSåAtt wrote:Jag trodde/tror också att det är Simmersegel med RRDs grafik på.Men de är ju såååå balla!!! 
- 
RRD – segel som säkert är Simmer är mumma och det grymmaste som skådats på länge. Ezzy (och övriga) känns mer som kritstrecksrandiga farbröder i en jämförelse / Joacim 
- 
Ja snygga var dom helt klart. Roberto har ju bra clean grafik på sina prylar. 😉 
Logga in för att svara.