Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mera fisk.
-
Mera fisk.
Publicerad av skanepaul på 20 juni, 2005 vid 21:39skanepaul svarade 20 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Ja det är ett jävla tjatter om denna kite. Stör mig mest på alla som inte ens har sett eller testat kiten som uttalar sig negativt om den. Jag tror detta kan vara något riktigt bra, men än så länge skiter jag i vad som sägs under dem trådarna och väntar till kiten är helt klar och finns att se här omkring.
-
Håller med helt. Folk har en förmåga att sabla ner grejer innan de har testat dem. (Fast det är kul läsning på Kiteforum)
Utmaningen mellan Alex och Armin kan bli kul, bara inte Alex backar ur.
Jag testar gärna en HF om jag får chansen… och givetvis får folk gärna testa mina Speed om de vill.
/Kaj(Tech)
-
haha det enda jag kan säga om.. ja kanske itne om kiten men om best. är.. skit. ringde till best innan jag stack till barcelona för att höra om man möjligtvis kunde få testa hellfishen och fick ett glatt besked javisst kan du få testa den hör av dej när du e här så ska du få testa den då vi har många här på vårt lager. och om vi itne får ngn vind så skickar vi mer än gärna en demodrkae som ni kan testa till sverige. väl i barcelona ringe jag best och fråga hur det blev, : tyvärr kan du iten få prova hellfishen men du kan få prova vilken som helst av våra andra produkter. jag frågade varför så sa dom bara för att de tinte går, väl hemma i sverige får jag beskedet att de inte helelr blir ngn demodrkae utan ja kan få köpa en till ett lite bättre pris.. men ingen leverans förrän efter sommaren.. hmm vad e problemet???
-
Finns väl inga kites verkar det som. Kan väl inte producera efter efterfrågan??? Nåja vi får nog snart reda på vad kiten duger till.
-
best sålde drakarna innan dom skeppats från kina o ljög förmodligen om när drakarna skulle komma för o få jämnare cashflow
-
Så vidrigt stor den är! materialet ser lite sliskigt ut men det vore kul o testa den.
-
Jag tycker kiteloopen i filmen är rätt så grym med tanke på storleken.
-
vad var så revolutionerande i filmen? färgen möjligtvis. trams!
-
helt klart. frågan är om vindsiffrorna stämmer?
Om dom stämmer så är det ju väldigt bra hastighet på loopen eller?
Fast det blir ju lite långsam o slö åkning i såna vindar förstås så frågan är om det är kul. -
Om vinden stämmer så är det ju bra drag i åkningen! Det är en sak som är helt på det klara. Men säg att det blåser 10 knots, dvs ca 5m/s, då är det ju äntligen kul att köra i den vinden trots det är en 25, dem påstår ju att den rör sig som en 16. Men som sagt vi får se vart det bär…
Logga in för att svara.