• johanw

Medlem
    18 juni, 2008 vid 16:38

@Neven 475975 wrote:

Blåbär/hallon var det ja! Jaja, tror inte skotten märker nån skillnad i alla fall :laugh:

Jag får la offra mig och rasta GB så att den inte blir ledsen att av bara stå hemma hos dig… JohanW: Tar du med din vågbräda också? Måste testa den!

de kan du fet haja att jag ska!! klart du ska tetsa den.. jag kan ju köra GB under tiden :crazy: synd inte du kan sourra.. blir ingen vågsession denna gången heller.. men jag o neven kör din bräda för dig:tongue:

• haze

Medlem
    18 juni, 2008 vid 16:56

Jag kommer nog på festen oxå då man blev singel tydligen precis till midsommar… Vad händer när händer hur händer det. Orkar inte kolla igenom allt..

• neven

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:20

Trevligt för oss!
    Sammanfattning:
    *Gonzo o Calleculing har fixat boende i Björkäng. Anmäl att du vill slagga där till dom.
    *Kite:a på dagarna, festa på nätterna
    *Jag tar med en del tjeckisk fulsprit för gemensamt intag, men annars fixar man sitt.

Tja, det var väl det som stog på 4 sidor.. Frågor på det?

• haze

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:22

Låter oki. Anmäler mig till de då. Fulsprit är bra, vind är bra. Vågor i björkäng är så där va? Men men man kan inte få allt.

• neven

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:40

Vi skall slagga i Björkäng. Betyder inte att vi behöver köra där hela tiden!

• jkd

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:53

Hallå.. jag tänkte ta mig ner till VBG/Björkäng och kitea på fredag och undrar om det öppet även för oinvigda att ta upp en slaf och delta i festen?

Ser ut att det blir en kanon helg för surf vilket fall!

//Janne

• wibban

Medlem
    18 juni, 2008 vid 18:54

Såklart det är ok att hänga på. Anmäl dig till Gonzo eller Classe…
    Det tar jag för givet iaf.

/Magnus

• gonzo

Medlem
    18 juni, 2008 vid 19:19

nja det kanmske inte e säkert då det e ett begränsat antal bäddar men jag ska se om det går att lösa annars eå e det väl bara att slagga i bilen å hänga med oss resten av tiden

• neven

Medlem
    18 juni, 2008 vid 19:38

Det löser sig. Ta med madrass eller liggunderlag eller nåt så finns väl plats nånstans.

Annars kan man räkna med att Skotten däckar och sen kör hem nån gång vid 3 snåret. 🙂

• haze

Medlem
    18 juni, 2008 vid 20:03

jag är hemlös i vilket fall så……

• skotten

Medlem
    18 juni, 2008 vid 22:36

hey it was 7am when I drove home….

• gonzo

Medlem
    19 juni, 2008 vid 04:24

hehe ja men du hade nog 2 promille då.
    ska nog lösa sig med boendet om inte så finns det väl något golv eller så slaggar man i bilen bara fy fan va grymt det här kommer att bli.
    var nere å reka huset igår och fick lite kvälls surf utanför huset och har insett att björkäng SUGER FEET PUNG men jag körde upp en bit å kika det e inte långt att köra till läjet om man nu inte kan köra bil.

• skotten

Medlem
    19 juni, 2008 vid 06:03

yeah but I was sleeping at 11pm…

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications