Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › midsommarminnen
- 
		midsommarminnenPublicerad av lina på 26 juni, 2006 vid 12:41hemma igen från en kanonkul midsommar i norrköping, flög lite riktig kvalitetsdrake med sjukt bra windrange. =0) frågan lyder: VAD MISSADE VI I MALMÖ? VAR ÄR BILDERNA FRÅN TONYS FEST??????? skotten svarade 19 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Vi hade kul hemma hos Tony, festen kom igång lite sådär men kom igång senare mot kvällen när folket blivit lite fulla, lite för fulla så vi glömde ta kort. Vi fick 3st kort tagna på hela kvällen, och dom togs innan vi började =) 
 Hur som helst, kvällen slutade med att mitt knä ploppa ur led och sen gick folket hem om jag minns rätt, det blir lite grumligt =)
 Hur som helst så kan jag inte kita på ett tag… grrr.
- 
gh0st wrote:Vi hade kul hemma hos Tony, festen kom igång lite sådär men kom igång senare mot kvällen när folket blivit lite fulla, lite för fulla så vi glömde ta kort. Vi fick 3st kort tagna på hela kvällen, och dom togs innan vi började =)
 Hur som helst, kvällen slutade med att mitt knä ploppa ur led och sen gick folket hem om jag minns rätt, det blir lite grumligt =)
 Hur som helst så kan jag inte kita på ett tag… grrr.De var ju en jevla tur där inte var någen kamera framme… 
- 
Ahh you didnt miss much at the party… It was a little too calm…. the highlight was a 4 year old showing up to get her father to go home and nick wasting his knee…. the next one will be on the beach…. exclusively surfers and more booze than you can shake a big stick at!! Tony 
- 
Fredde wrote:De var ju en jevla tur där inte var någen kamera framme…Håller helt o hållet med. Scotty, ja, det var lite för lugnt i början, kanske bara var i mitt huvud det var livat i slutet =) Hoppas jag inte gjorde bort mig för mycket =) och fan jag kom på att jag inte bett om ursäkt för all öl jag spillde i hallen. 
Logga in för att svara.