Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mike tha knife i kitesurf magazine
-
Mike tha knife i kitesurf magazine
Publicerad av anonym-anvandare på 17 november, 2002 vid 10:35Mike i engelska kitesurf mag helt otroligt han e med
över allt lätt på 8-9 sidor
coolt
Han kommer vara grym när han kommer hem….Anders
zoolander svarade 22 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Hallå Anders!!
Jag undrar om du säljer introduktions filmer om Kitesurfing?
Finns det någon bra tidning om kitesurfing att köpa??
Mvh Andreas
-
Nej vi har inga men megascene har nog
men ring mig så kan du låna en övnings drake och leka lite med
innan du går en kurs som jag tycker du ska
Anders
0709926972 -
http://www.kiteforum.com/phpBB/viewtopic.php?topic=3422&forum=1&33
”The Colona Team
Bengan is the founder of the Colona Watersports Center, Swedish origin.
Thorsten is the German instructor and Swedish Mike as well. This Mike is fun to watch while ripping on the water, since he has very good talent. Great jumps and tricks!”samme man?
-
Hej alla!
hehe vad skall man saga om tidningen
kan inget mer en vara nojd hhee
jag trode jag skulle komma pa 1 max 2 sidor. sa blev lite shockad sjalv;. har e det varmt och gott. vi hade regn en dag i 30 sec hemskt hehe
ha det gott all.. och hoppas vi ses till varen. Som hugo sa om vi kommer hem:) men det gar vi nog ska bli fett att kita med alla igen. -
Mike din slyngel hur har du det?, har i karibien ar det inte trakigt alls har borjat jobba jarnet har, jobbar 2-4h om dan tjanar 10-25 dollar timmen vilket e sjukt bra har (25dollar=500 pesos) hummern kostar 150 pesos Cuba libre kostar 20-35 pesos.
Vilken planka kor du nowadays? har kor alla EH boards sketa grymma 1 kilos plankor gjorda i kol. fast dom e sjuuukt dyra kostar 800-1100 dollars, far se om man inte kan fa Tablas att gora natt liknande… Vi har grymt manga sjyssta locals har som kor utav bara fan, Luis tex gjorde typ 4 varv + dubbel willflip + dubbel boardpass igar… om det sager dig natt! ratt flummigt, om nan vecka skall vi pa camp ed lite locals till ett grymmt stalle som heter Las terrenas, mega klart vatten och kritvit strand, ska bli tradigt.
har du testat narra nya kites? har kor alla Gaastra, testade deras 19.5 idag, ratt ok, fast inte lika bra som X2:an, far forhoppningsvis tag pa nya wipikan om nan manad eller sa.
Ska ta o lagga upp lite bilder snart ska bara hitta en bra dator o ladda over till.
Ha d Gott…
//Las Penas Suecas
-
Tjena. jag har det gott.. jag har testat en del nya kites slingshot 17. north rino 2. aero2. gastra. brador har jag provat en del ocksa .. underground skitbra brador. naish bradorna ar jag inte impad av . x-shuter bradorna e svingoa ossa. O slingshot kor jag ossa pa. jag prova fanatick brada .. lol och en tad brada ganska ok fast kassa straps /
4 varv + dubbel willflip + dubbel boardpass…
kan du forklara lite mer vad du menar fattar inte
willflip ?? heh.Det enda som e trist har e att det inte finns nagra bra locals

Hugo hur lange stannar du?? kanske kommer och halsar pa dig isafall efetr februari nar jag slutar har.Du lar lara dig myclket nu da efersom dom e sa grymma
du far lara mig om jag kommer dit:)ha det gott… skicka mig ett mail…
salam:)
-
Hola alla ni som svinar borta i cabarete!
Jag står inte ut med kylan längre o tänker dra mig till varmare breddgrader. Tänkte dra i feb ngn gång. Hur bor ni? Har ni plats till en ganja-man till? E de bra med jobb där borta?SUGEN!
/Christian (cgronwall@scubadiving.com)
-
Ganjan kan du glomma, dyngharda pa det har. Likasa jobbet om du inte ar IKO. Annars bor vi bra men trangt, men lagenheter finns det gott om sa det ar bara att komma ner och fixa det!
/Peps – http://www.toeside.nu
-
Hallo Mike din gamle gnagare! Klart du ska komma ner till Goteborg i Cabarete! Javla got vet du. Har du kollat bilderna harifran? Eric Hertsens bradan som jag haller i ar for underbar… Vager INGENTING (lite jobbigt nar man slanger omkring bradan i luften och den flyger ivag bara:) ). Kostar 1100 USD for turister, 800 for OSS locals…
Hugo har fatt for sig att willflip ar nar man tar tag i tasidan och flippar runt den. Forstar du battre nu? Kom ner och kolla!
Ha det Mike!/Peps
-
Yo kiddo
Bra klos i vinden idag jag haller pa att ladda in lite bilder tyvarr tog batterierna slut som vanligt, och sa kiteade jag en hel del sjalv, skall fota mer o fetare grejer imorrn.
Klart du ska hit for fan har e bara hur javla gott som helst, Bobby och Luciano har kommit tillbaka fran Brazil idag sa da har man lite o inspereras av… fyfaaan…
Jobbade tva slappa timmar idag tjande 22dollars, eller 500 pesos, ratt gott. Peps trasha big time pa revet och tappa kiten den flog ivag laaangt laaangt boort, fast det var lungan, vi traffa en annan svensk har idag Janne fran Gotet.
har har ni en liten smyggtitt vad vi dreglade pa hela formiddagen.
ha det gott allihopa
-
Tjena Hugo!
Låter som ni har det jävligt bra där borta i paradiset….. undrar bara, vad ett halvår därborta går på ungefär? allt inkluderat och om man inte skulle jobba?
Ser fram emot bilderna/ Olle
-
rakna 5000-6000kr forsta manaden om du drar hit sjalv, halften om du drar med nan som har vatt har.
Andra manaden gar det mellan 3 o 4000:-, jag ligger pa ca 500 pesos per 3 eller 4 dagar vilket 250kr. plus en hyra pa 85 dollar manaden. sa jag gor av med 6600 pesos vilket er 3300kr ungefar.
halsningar huggo
Logga in för att svara.