Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Missförstånd*DELETED*
- 
		Missförstånd*DELETED*Publicerad av patrikol på 14 mars, 2004 vid 00:35Inlägg raderat av patrikol patrikol svarade 21 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
 /HK & team coconut nyss hemkommna från Las Terrenasville 
- 
A det e gött!!! Men jag har tre rättelser till Pattes inlägg: 1: Jag har ingenting emot att Patrik har blivit moderator, och det har jag heller aldrig påstått. 2: Jag har aldrig fått någon tillsägelse av Patrikol, det enda han lagt in efter mina inlägg är ”Aha Samlar inlägg eller Revolution! det är frågan? Peps Jesper Berg eller JK eller vilket du nu känner för att kalla dig just nu!”, inget annat. 3: Jag är inte en resurs för någon, och dessutom var jag skitkass idag på vattnet. /JK  
- 
Då är det för att du inte loggat in som Peps antagligen! Där står det nämligen. Svårt för mig att veta riktigt vad du syftade på med dina  J/K J/K
 I denna värld av text SMS Internet och annat så kan saker och ting lätt missuppfattas. Sorry om jag missat det 
- 
För helvete TRANKIIILOOOO o tagga ner 300 kilometer.. 
 Det va det fånigaste inlägget i år.. fan ta inte allt
 så jäävla alvarligt.. steffo e inte livet jag loovar..
 ut o kitea med dig i stället..
- 
Förstod inte om det var på skämt eller vad det var så därför frågade jag och när jag då fick det svar jag trodde att jag fick så var måttet rågat tänkte inte på att han var inloggad som anonym ju  men jag lär mig hela tiden. men jag lär mig hela tiden.  
- 
”skitkass idag på vattnet”! Stackare! Tänk på oss andra som alltid är kassa på vattnet!   
- 
Jo tyvärr  men jobbar på det så i sommar är det tänkt att stiga i graderna från nybörjare till medelgod. Tar lite tid men jag ger mig aldrig men jobbar på det så i sommar är det tänkt att stiga i graderna från nybörjare till medelgod. Tar lite tid men jag ger mig aldrig Skall behärska detta bättre till sommaren. Skall behärska detta bättre till sommaren.
Logga in för att svara.