Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistral 2006

• Mistral 2006

Publicerad av bergelin på 18 juni, 2005 vid 21:17

Star och tittar pa Mistrals utrusting for 2006 som min kara boss har pa Karpathos har kopt hit. Det ar en skam att se att designers kan ha sa dalig fanatsi. Beast och Joker ser mer eller mindre ut som arets Syncro men roda och grona och den enda battringen utseendemassigt ar Screamern.

Visserligen var jag ute nyss med En ”Mistral Syncro Fish” med ett ”North Sails Ice 3.7” och det var en drom.. Kort men tjock ni vet..

Hoppas att ni har en bra sommar hemma i Sverige!!!

culing svarade 20 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • culing

Medlem
    19 juni, 2005 vid 16:02

Fula är nog svårt att kalla dem?

• adde

Medlem
    28 juni, 2005 vid 08:19

Syncron kommer som 77 liters och Jokern blir 109 liter (bara en vad jag förstod).

/adde

• calle

Medlem
    28 juni, 2005 vid 09:30

Karpathos! Coolt jag skall dit på Fredag, skall dock inte hyra av din chef wink.gif utan av ”procentret”. Skall segla en tysk bikini från 1985 (dvs F2 Style Guerilla), jaja det lär inte vara avgörande för mina Vulcan försök.

Om du har några bra tips på vad man gör när ens familj har tröttnat på blåsten så skriv gärna ett inlägg.
    Mvh Calle

• culing

Medlem
    28 juni, 2005 vid 09:44

Syncron kommer i 2 modeller 77 och 83.
    83:an är nog snarlik årets 82:a som enligt många är helt grym. 77:an är 227 X 56 har jag för mig.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications