-
Mistral eller Ahd bräda??
Funderar på en ny bräda, väljar mellan Mistral radar eller en AHD Free diamond, kanske en bic techno e. Är det något märke som är bättre, vilken ska jag välja???
Tacksam för alla hjälp!!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Mistral eller Ahd bräda??
Funderar på en ny bräda, väljar mellan Mistral radar eller en AHD Free diamond, kanske en bic techno e. Är det något märke som är bättre, vilken ska jag välja???
Tacksam för alla hjälp!!
Genom att läsa tester kan man få lite hum om hur läget ligger, men idag är i princip alla brädor bra, vad man väljer i slutändan är ändå oftast prisrelaterat, tillgänglighet etc
De tre brädor du nämner är säkert bra allihopa, svårt att säga att en är bättre än en annan osv…
Enligt rykte har Bic droppat sina priser på Techno 283:an.
Den lärde jag mig på under en säsong(innan dess en pråm, modell Alpha 325(!!!!)/160 liter) och den funkar mycket bra.
Vill man ha något som är lättseglat, lättvind och som är billig så tror jag på technon…
Kan inte göra nåt utom att rekomendera!
Lycka till
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser