- 
		mistrals site uppdateradÄntligen verkar Mistral ha fått tummarna loss och uppdaterat sin sida med 2003-brädorna… Jag fattar dock inte vad dom sysslar med – ena året tar dom bort favoriter som Flow eller Screamer ur produktionen, sedan tar dom tillbaka dom igen (Screamer ’03). (Nu har Radarn också försvunnit – jag som tänkte köpa V125an  .) Mistral säljer nu INGA brädor i klassen 118-130 liter! Förövrigt anser jag att dom borde kasta One Designen också. .) Mistral säljer nu INGA brädor i klassen 118-130 liter! Förövrigt anser jag att dom borde kasta One Designen också. (Ett stort steg togs i år genom att slopa Pan Am som är samma storlek som One Designen (Ett stort steg togs i år genom att slopa Pan Am som är samma storlek som One Designen .) .)(Fortfarande funkar sidan dock inte i min favoritläsare Mozilla, men vad kan man begära…) 
Logga in för att svara.

Som stor mistral-fan har jag väntat i evigheter på detta. Synd att inte kategorin ”older boardrange” fungerar, men den kommer väl snart hoppas jag.
 Som stor mistral-fan har jag väntat i evigheter på detta. Synd att inte kategorin ”older boardrange” fungerar, men den kommer väl snart hoppas jag.