- 
		Mitten/slutet på februari?Var åker man då? Hade tänkt Egypten, men ångrat mig (krig osv.) Helst inom Europa och uthyrning…? Hur funkar kanarieholmarna på vintern? Mvh Emil 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Mitten/slutet på februari?
Var åker man då? Hade tänkt Egypten, men ångrat mig (krig osv.) Helst inom Europa och uthyrning…? Hur funkar kanarieholmarna på vintern?
Mvh
Emil
GC kan funka men det hanlar lite om tur när man åker den årstiden. Bäst vindstat i början av sommaren. De som e bra med GC på vintern är att de ofta levererar vågor så om vinden e dålig kan man vågsurfa istället. Annars ska väl Cap verde va rätt bra på vintern vad jag förstått iaf. där kan man bli bjuden på riktig vågsegling.
Häng med till el yaque annars kan nog fixa plats på boendet..
kanske kan få janne att resa me om han inte hittat någon vietnamesiska.. ….long time  och allt de där..
vet ni något om Hurghada? Blåser det runt Nyåret?
Eller finns något annat surfställe i närheten dit charter går?
Johan
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser