• patrikol

Medlem
    14 september, 2004 vid 08:24

Nej det hade dom redn 2002 kallat octopussy så frågan är vem som stulit vad? wink.gif SS kom med sitt system 03.

• rambo_johnson

Medlem
    14 september, 2004 vid 09:41

Svar till:

Svar till:

Aero 2 an, X3an, X4an alla mycket bra kites.

[/ QUOTE ]
    Ja enligt dej Kanske! hur mycket har du åkt på dom?

[/ QUOTE ]

haha, så sant så sant, du har ju precis börjat ta höjd emd din Aero2a

• rambo_johnson

Medlem
    14 september, 2004 vid 09:44

Svar till:

Svar till:

Vad kan man säga? Siten talar för sig själv till och med bäst på kitesiter! Vill ha! Så ligger dom efter igen konkurenterna! Samma gamla visa! wink.gif

[/ QUOTE ]

Patrik, du är en dröm för marknadsförare! Samma schletna
    super(fast turning)lativ och dina ögon snurrar redan som tombolahjul…
    köp, köp, köööööp! Nåja, vi är väl såna allihop grin.gif
    /E

[/ QUOTE ]

HA ETajPE fan va fett o se dig var hade hållit hus, på kitenation kasnke?

• rambo_johnson

Medlem
    14 september, 2004 vid 09:52

Svar till:

Jag tycker det är otroligt svårt att utvärdera drakar och brädor… Dels för att man vänjer sig vid en viss och det tar ett tag att komma in i en annan. Men även att förhållandena på vattnet skiljer sig så mycket från gång till gång så det är oxå en faktor som påverkar.

Sedan så är det ju som peppas säger att alla har olika stilar och vill ha ut olika saker från sin drake..

[/ QUOTE ]

jag tycker det är lätt, kör nårra år till så ska du nog lära dig känna skillnad lille paug. Gäller o komma upp lite i hastighet för att känna skillnad vettu

• patrikol

Medlem
    14 september, 2004 vid 10:26

Nej det var längesedan däremot så har jag inte riktigt lärt mig hantera min nya lilla bräda. Problemet har varit att den går att kanta emot något så in i och jag fegat med att släppa efter körde 14 kvm igår när det blåste mellan 9-12 då funkade allt igen helt plötsligt så nu är jag tillbaka där jag var redan för ett årsedan.
    Sen att det tog så långtid att hitta felet är ju kasst.

Om jag är sveriges sämste kiteare eller inte har inget som helst att göra med om jag kan uttala mig eller ej om en produkt däremot så lägger det nivån på vad jag kan uttala mig om och där ligger jag alltid på min nivå.

Vad som det hela handlar om här är att vissa tycker att om man inte är världsbäst på en viss bräda eller kite så kan man inte uttala sig om det är en bra eller dålig bräda vilket jag tycker är helt tokigt.

Därför kommer jag att fortsätta att uttala mig om olika brädor eller kites baserat på vad jag hör ifrån dom som verkligen kan sina saker.

Jag är alltid väldigt noga med att aldrig uttala mig om speciella egenskaper eller liknande för det överlåter jag till dom som kan det.

Men att bilda sig en uppfattning om vad som är bra eller dåligt sant eller falskt är ganska lätt.

Eller att se mellan fingrarna när folk som tjänar pengar på att uttala sig om sina egna produkter säger att dera grejor är bäst allt annat är skit det är superlätt.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2004 vid 10:36

Citera gärna andras inlägg Patrikol men sluta formulera dig på det sättet du gör. Det skapar nämligen en bild av att du har full koll på själva surfingen såsom material.

/Johan

• rambo_johnson

Medlem
    14 september, 2004 vid 10:45

äääh va fan, det är väl ett fritt land för faaaan, säga va man vill patrikol kan faktiskt en hel del även om han inte surfar mer än mest på nätet

• patrikol

Medlem
    14 september, 2004 vid 10:50

Skulle vilja se de inlägget där jag uttalar mig om själva surfandet har aldrig gjort något sådant så det blir svårt för dig att hitta. Vad det gäller materil så brukar jag aldrig uttala mig om det i heller ligger inte på min nivå så det får andra göra. Hur jag formulerar mig är ju inget som man ändar på en minut direkt. Vad jag kan och inte kan är jag noga med att lägga till så det kan du däremot hitta många inlägg om. Uttalar mig nästan uteslutande i nybörjar frågor och dom har jag hört massor av gånger och ställt själv så det tror jag inte gör så många förvirrade, men allt tages i beaktning så är det många som tycker att jag skall sluta uttala mig så är det ju klart att jag gör det.

• patrikol

Medlem
    14 september, 2004 vid 10:52

Så är det att ha en familj med småbarn tyvärr när det gäller kitendet. smile.gif

• rambo_johnson

Medlem
    14 september, 2004 vid 10:55

fan du skriver bara inlägg för o bli först till 4000 din jevel

• zilversurfaren

Medlem
    14 september, 2004 vid 11:09

Svar till:

Så är det att ha en familj med småbarn tyvärr när det gäller kitendet. smile.gif

[/ QUOTE ]

Känner igen det! Skulle man inte kunna fixa nåt slags ”Surfdagis” på stranden. När det blåser lassar man in prylarna och ungarna i bilen. Pappa ut i vågorna och ungarna tas om hand på säkert avstånd från alla linor o dyl.
    Några frivilliga barnskötare? laugh.gif

• patrikol

Medlem
    14 september, 2004 vid 11:12

Vi får väl passa ungarna till varandra! Men surfdagis javisst! smile.gif

• pepa

Medlem
    14 september, 2004 vid 11:24

Svar till:

jag kan uttala mig om en viss produkt utan att jag själv provat den. Inte lika ingående om egenskper men likväl om den är bra eller vad den är tänkt till eller funkar bra som.

[/ QUOTE ]

Då har vi helt olika åsikter. Men jag är fortfarande kär i dig.

• patrikol

Medlem
    14 september, 2004 vid 12:11

Fan va gött! Det är ju det som är grunden i alla forum olika åsikter! smile.gif dom måste vi ju respektera.

• honk

Medlem
    14 september, 2004 vid 12:41

Hahaha hugo, passa dig så jag inte kommer till varberg och mosar dig i hangtimetävlingen wink.gif Bräker bäst som bräker sist. lille PAAAAAUG!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.