• Mobilpåse?

Publicerad av anonym-anvandare på 30 augusti, 2001 vid 14:42

Någon som vet om de vattentäta mobiltelefonpåsarna som säljs för ca 70 spänn är bra? Och var ska man ha denna påse när man surfar? På msc i v-ås såg jag ett par killar som hade små ryggsäckar med vattenrör. Var får man tag på sådana ryggsäckar, vad får man plats med i en sådan?
    tack på förhand

anonym-anvandare svarade 24 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • Johan!!

Gäst
    30 augusti, 2001 vid 15:04

Hej, jag använder en vattentät påse(kommer tyvärr inte ihåg märket) till min mobil och det fungerar utmärkt. Mobilen är inte ens fuktig, och man kan prata igenom den också. Jag har den en bit nedanför armhålan innanför våtdräkten, den brukar ligga kvar och man märker inte ens att den är där.
    Ang. Camelback så går det nog att köpa i en friluftsbutik eller sportbutik(finns i olika storlekar också).

//Johan

• johan

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 17:29

Jag behöver en sån! Var finns dom att köpa ?
    Dom där ryggorna med sugrör i, har jag sett på Länna-sport som i stort sett har samma sortiment som Intersport. Jag har även hört att dom skall finnas där cyckel prylar finns.

• johan

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 10:08

var ?

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 10:40

mobilpåsarna finns på jula

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 10:47

VA! har du mobilen innanför våtdräkten!?! Det måste ju finnas en bättre lösning.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications