Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Möe snack
-
varför bråka över hue taget? vem bryr sig? jag kör min inflatable o sen skiter jag i vad andra kör.
-
Men crossbow är väl ingen Foil om man vill kan man väl kalla den en mutant.
-
Svar till:
varför bråka över hue taget? vem bryr sig? jag kör min inflatable o sen skiter jag i vad andra kör.
[/ QUOTE ]
FETINGWORD!
/Kaj(Tech)
-
Dööö RAbmo. Nu skall du få höra en sann historia från min barndom.
Lyssna noga.När jag och en kompis, vi kan kalla honom Kalle, var ute och strövade i skogen och letade lingon, då bröt jag av hans Rambo-Kniv. (den med kompass och överlevnadskitt)
Jag ljuger inte.
Rakt av gick den.
Då var jag 11 år.Passa er!
-
Svar till:
bara sthlmare, efterblivna och pensionärer som kör foil
[/ QUOTE ]
Och nån tappad jevel från Linköping som inte kan ta höjd…
-
har du läst tråden? vart står de foil? jag måste nog va blind men de enda som har med foil å göra i den tråden är att någon nämner bridle. å de har den väl ändå?
-
Svar till:
bara sthlmare, efterblivna och pensionärer som kör foil
[/ QUOTE ]
Helvete också… du måste nog lägga till en kategori till eftersom jag inte passar in i någon av de du listade.
/Kaj(Tech)
-
nejförhelvete.
men jag började me en 5.5m windtools mosquito pro Ks(kitesurf)In ya fäjs!
-
Mitt fel jag är så jävla sur och grinig i dag har sovit för lite och solen skiner in i mitt kontor där jag sitter med AC och känner fan inte ens värmen.
Och av någon outgrundlig anledning åt jag vegetarisk mat och frukt i helgen så jag lider nog av massiv rött kött brist´.
Ska inte skriva mer i dag och hoppas på att min ödmjuka sida kommer fram under morgondagen. -
vet inte varför du svarade på mitt inlägg men förmodligen är du inte läskkunnig…
-
Svar till:
alla som kör foils är snackesurfare klart slut
[/ QUOTE ]
SNACKE SURFARE E RÄTT ORD
HÖR NI DET SNAKCESURFARE mrille pille some inte ens kan åka utanför bojjarna…
Logga in för att svara.