Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Monterings hjälp

• Monterings hjälp

Publicerad av moonz på 1 april, 2007 vid 17:20

I morgon händer det, det är då, för första gången jag ska vindsurfa.
    Jupp i morgon ska jag åka till min sommarstuga och surfa för första gången. Så jag tänkte att jag först och främst skulle tästa att montera up den i trädgården, men jag gav upp. fattar inte riktigt var de olika delarna ska sitta. 😛 någon som kan ge mig lite basic instruktioner 😀

kurtkomet svarade 18 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kurtkomet

Medlem
    1 april, 2007 vid 17:58

Hej!

Ta en kik på denna: http://ftp.steffo.nu/pp/showphoto.php?photo=1599&cat=2 och se om det inte klarnar lite. Lycka till och kör hårt!

• moonz

Medlem
    1 april, 2007 vid 18:32
    KurtKomet;373839 wrote:
    Hej!

Ta en kik på denna: http://ftp.steffo.nu/pp/showphoto.php?photo=1599&cat=2 och se om det inte klarnar lite. Lycka till och kör hårt!

Helt suveränt! Tack så mycket! Nu längtat jag extremt tills morgondagen.

• kurtkomet

Medlem
    1 april, 2007 vid 19:56

Det var så lite så, med betoning på lite.. Men visar iaf. hur grejerna hänger ihop. För att trä och dra nedhal (och uthal) bör du ta hjälp av någon som vet hur det ska se ut (är en konst i sig). Tyvärr är det inte så enkelt som filmen framställer det. Gillar verkligen; ”sheet in, and you will start sailing” 😀 .

Hursom, du får väl vindsurfingbada lite imorgon och återkomma med funderingar. Du har väl kikat på den eminenta nybörjarguiden?

/Mats

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Monterings hjälp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.