Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgon surf onsdag

• wer

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 15:57

kan kolla med anders om han är sugen på morgon surf.. dock blir de mer av kvällssurf för oss två eftersom vi jobbat hela natten:) haha får se till att sova lite imorgon någon gång under dagen bara! hör av mig
    /R, 0703998520

• virena

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:16

@wer 489494 wrote:

kan kolla med anders om han är sugen på morgon surf.. dock blir de mer av kvällssurf för oss två eftersom vi jobbat hela natten:) haha får se till att sova lite imorgon någon gång under dagen bara! hör av mig
    /R, 0703998520

Ja, kom till askimsviken, det kommer att bli super, jag lovar och jag ljuger aldrig:laugh:. Jag har surfat i tvågradigt vatten med bara nån timmas sömn innan, så det här blir toppen:laugh: :laugh: :laugh: – Fundera inte för mkt, ring!!!

• gonzo

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 16:20

hade jag inte jobat så hade jag gärna kört på morgonen men nu får det bli på kvällen och det e ju då det brallar på. kommer bli fett

• debkausf

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 17:07

@Trumpeten 489482 wrote:

Va går inte E4an genom götet?
    Hur tar man sig till Varberg?

Från götet e de enklast att köra E6 söderut!:smirk:

• sourra

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 17:55

@debkåusf 489521 wrote:

Från götet e de enklast att köra E6 söderut!:smirk:

Och från Gonzo tar man först åsnan tre mil längs stigen och sen bil därifrån.

• gonzo

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 18:17

först får du hugga dig fram genom skogen sen simma genom lera sen väntar åsnan

• debkausf

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 18:43

E de den åsnan som brukar stå utanför giftfabriken!?

• wer

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 03:32
    Virena;489504 wrote:
    Ja, kom till askimsviken, det kommer att bli super, jag lovar och jag ljuger aldrig:laugh:. Jag har surfat i tvågradigt vatten med bara nån timmas sömn innan, så det här blir toppen:laugh: :laugh: :laugh: – Fundera inte för mkt, ring!!!

Natten har vart helt ok så kommer troligen ner och joinar dig i morgonvågorna! Blir en hård dag idag eftersom jag och micke tänkte köra på secret spot hela eftermiddagen också! haha 36h utan sömn och med ca 6-8h surf!:grin: :santa:
    ska hälsa från gubbarna på jobbet att ”morgon surf” egentligen är ”morgonsurf” också:wink:
    hör av mig när vi slutar om 1h hur vi gör

• virena

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 04:09

@wer 489765 wrote:

Natten har vart helt ok så kommer troligen ner och joinar dig i morgonvågorna! Blir en hård dag idag eftersom jag och micke tänkte köra på secret spot hela eftermiddagen också! haha 36h utan sömn och med ca 6-8h surf!:grin: :santa:
    ska hälsa från gubbarna på jobbet att ”morgon surf” egentligen är ”morgonsurf” också:wink:
    hör av mig när vi slutar om 1h hur vi gör

Ha ha, stava och sånt har aldrig riktigt varit min gjrej:smile: brukar särskriva lite här och var.

Cool cool, jag drar om en stund så får vi hoppas att vi ses. Det där secret låter ju spännande:smile:! Låter som att man får skolka från jobbet nån dag:smile:

Glömde ju att säga ge grabbarna en kram från mig som tack för skrivlektionen;)

• meecrob

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 06:02

Ingen som ska ut till getskär i eftermiddag?
    tänkte dra en sväng där runt 2

• virena

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 14:45

Fasen vad schysst det var. Fick nästan 3 timmar på morgonen, fick ringa chefen mitt i sessionen för att be om att få komma senare. Sen hann jag inte mer än in på jobbet och så fick jag 3 kids med mig, så det var bara ut på vattnet igen:laugh: :laugh: :laugh:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgon surf onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.