Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Morgon/förmiddagskite måndag
-
Morgon/förmiddagskite måndag
Publicerad av jake86 på 26 april, 2009 vid 07:51Hej.
Ser ut som att det kan bli fin vind på måndag i skåne. En annan jobbar em/kväll och känner inte många här nere än då jag är ny nerflyttad. Nån som har lust att hänga med ut på morgonkite måndag i skanör/malmö/landskrona. Jag kan kajta till ca kl 12.0705182465
//Jacob
hbgkitare svarade 16 år sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
jag är peppad på LA, verkar blåsa på fint imorgon kring lunch.
helst vill jag dra ner framåt 10.30 och sen köra fram till runt kl. 14. någon annan som ska ner den tiden? jake försvinner ju vid 12 och känns sådär att surfa själv.
annars får väl jag också börja tidigare, ska ingen köra efter 12 så drar jag oxå dit vid 8 och gör dig sällskap mjersen. -
great! kanske vi blir ett gäng då! LA is the shit!!
Jag kommer försöka vara där till 8!!be there or be square
-
prognosen har blivit sämre, men ser fortfarande helt OK ut mellan 10 och 13.
som det ser ut nu drar jag till Lundåkra så jag är där ca 10.00 och kör fram till senast 13.00.
hoppas på sällskap, skriv gärna om ni ska ut i Lundåkra! -
skate_1_boy
Gäst26 april, 2009 vid 21:27sonkie;542970 wrote:Nån som är där imorgon em? efter 15.00 någongång?Ska försöka ta mig dit vid 10 -11 tiden, är där tills det slutar blåsa isåfall…
-
I wont be in LA, but I will be out, the car is already packed : )
-
Martin, vill du ha din bräda till imorgon så ring och väck mig innan du drar imorgon!
Jag tänkte lämna den nu ikväll, men det blev lite sent. Annars kan du få den senare. -
mjaha, prognosen ändrad lite igen. drar ner så jag är där framåt 9.30!
-
hej. jag å en polare tänkte dra ut men hur blåser det? är det lönt att dra ut nu till kanske fram mot 18-19?
-
skate_1_boy
Gäst27 april, 2009 vid 14:13ohlen;543061 wrote:hej. jag å en polare tänkte dra ut men hur blåser det? är det lönt att dra ut nu till kanske fram mot 18-19?nej, inte lönt…
-
Schaweet session.. there cant be many days of empty beaches left!
-
Vi stack ut vid 17 och körde lite i havfesen vind i en halvtimma sen kom kvällsbrisen med bra tryck i 12:an. Jag och Mathias fick hela Lundåkra för oss själva i 2 timmar. Kvällsbrisen ser ut att fungera imorgon också kanske!
-
Hbgkitare;543152 wrote:Vi stack ut vid 17 och körde lite i havfesen vind i en halvtimma sen kom kvällsbrisen med bra tryck i 12:an. Jag och Mathias fick hela Lundåkra för oss själva i 2 timmar. Kvällsbrisen ser ut att fungera imorgon också kanske!
härligt!
hur säker man vara på att det blir kvällsbris, eler bris över huvud taget?
ikväll är jag upptagen (innebandy) men resten av veckan hoppas jag på vind. och om prognosen är fattig undrar jag hur stor chans man har på att ändå få åka. är det nån speciell tid på dygnet när det är större chans för bris i lundåkra eller i fortuna, t ex.
Logga in för att svara.