Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Morgonsurf i f-bäck?
-
Morgonsurf i f-bäck?
Publicerad av markram på 8 maj, 2003 vid 18:47Är det någon annan som känner för att fånga DMI-toppen i morgon bitti i f-bäck?
zehlertz svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Du har det bra du…
Om ett par veckor blir jag också egenföretagare…samtidigt som jag förhoppningsvis får ett kvälls/nattjobb. Då ska d bli mkt morgon/mittpådagensurf…
nu har jag krängt av min formula men jag finns i fiskebäck med min lila folkabuss från 3tiden *jag har beställt tillräckligt med vind för min 92Litare*
annars önskar jag dig lycka till!
-
Jag funderar också på att smita från jobb och familj på morgonkvisten. Undrar om det funkar med 6,4 och hyper? har ju inte fått mitt 8.1 ännu från den dj%&¤%%#” tyska segeltillverkaren på 3 bokstäver!
Fast måndags var ju helt grymt på förmiddagen!!!!!
Ställer klockan på 0500 sen är det 50/50 att jag kommer.
-
Bra och bra.
Jobbade till mig ett magsår efter 5 år med 500-700 timmars övertid och surfar sen dess på läkaress inrådan.
Att vara företagare är åt h-e för glorifierat, jag ser med längtan tillbaks på den tid jag kunde planera in semstrar resor och äventyr i detalj 1 år i förväg.
Nä kommunalare eller knegare skall jag bli i nästa liv och jag skall gnälla på allt och alla
, sjukskriva mig på älgjakt, vid oktoberkuling och hockey-vm mm. sådeså.
-
ja kanske är det så!
fast sedan två år tillbaka har jag ett jobb utan övertid…förut kunde jag jobba nästan hur mkt jag ville och det trivdes jag grymt bra med.
Men efter 2 år på kontor har jag istället fått kraftig magkatarr av för lite stimulans…men jag förstår dig!Men jag skulle ändå vilja ha mkt övertid tills jag tröttnar på det…sen kan jag också bli en kommunalarbetare *ärva nån grop i marken efter en kutryggig 65 taggare*
Nä nu ska jag bryta min vardag…vill aldrig ha en vardag mer där mitt liv är utstakat….åka hem kl 17 tillsammans med 90% av sveriges befolkning, laga mat, diska, titta på TV o sen gå o lägga sig kl 23 *då jag har som mest energi* 48v kneg, 4v semester…nej nu ska det bli ändring!
Antar att du har en grymt skön morgon i fiskebäck nu föresten?…jag fick aldrig med mig prylarna i morse så jag är nog inte ute förän vid 5 tiden.
Logga in för att svara.