Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mörker/rörelsefotografering

• svenne

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:19

Skarpa bilder är inte alltid bäst. Kool bild! 🙂

• ola_p

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:38

Oj vad jag rippade igår… 😉 Och vad långsamt man roterar när man loopar med 5.7…

Schyssta bilder, ser ju nästan ut som bättre segling än det var..

• blandsvamp

Medlem
    4 december, 2006 vid 17:07

Va, vad säger jag?
    ram

• tsss

Medlem
    4 december, 2006 vid 20:59

bättre kamera än min har du tydligen. Jag var nere 1a advent till TWC och mötte vid 1515 cirkus, när mörkret började falla, vår senaste medlem som verkligen fastnat för w-surf, trots att hon är på nybörjarstadiet. Tappert att surfa i december med sommardräkt samt yllemössa, dessutom ensam i den frånvarande vinden. Tyvärr så var det mörkare än ögat upplevde situationen, så resultatet blev ganska dåliga bilder. Vittnar ändå om entusiasmen hos en tjej som åker 2 ggr 10 mil med kollektivtrafiken för en fattig timme ute på Erstaviken i december….

• jonatan

Medlem
    4 december, 2006 vid 21:35

Kul att se att det finns nybörjare med entusiasm. Själv börjar man ju tappa sugen om det inte är varmt, sidvind och logohögt 😉

• bjornen

Medlem
    5 december, 2006 vid 12:01

@tsss 352625 wrote:

bättre kamera än min har du tydligen. Jag var nere 1a advent till TWC och mötte vid 1515 cirkus, när mörkret började falla, vår senaste medlem som verkligen fastnat för w-surf, trots att hon är på nybörjarstadiet. Tappert att surfa i december med sommardräkt samt yllemössa, dessutom ensam i den frånvarande vinden. Tyvärr så var det mörkare än ögat upplevde situationen, så resultatet blev ganska dåliga bilder. Vittnar ändå om entusiasmen hos en tjej som åker 2 ggr 10 mil med kollektivtrafiken för en fattig timme ute på Erstaviken i december….

Det där är RESPEKT !

• diil

Medlem
    6 december, 2006 vid 09:26

Snacka om plattvattenssurf, inte ofta man ser en perfekt spegelbild av hela kittet i vattnet under… Stooor respekt för engagemanget!!

• kelso

Medlem
    6 december, 2006 vid 18:16

Respect

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications