Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mossby team vs Rövhål team torsda,freda
- 
		Mossby team vs Rövhål team torsda,fredaPublicerad av rambo_johnson på 7 oktober, 2003 vid 16:14Maggan o gänget va fan väst 15 sekund ska vi ut o leka i Kabusa eller annt kul ställe på Torsdag och Fredag? sidpiraya svarade 22 år sedan 9 Medlemmar · 30 Svar
- 
			30 Svar
- 
Ja, det va ju fan att man inte e ledig på tors eller fredag, Kabusa ser ju inte fel ut. Men så har man ju ingen 12:a heller, men snart så…  Paul Team Mossby 
- 
Jajemen mr! Måste knega tors fre men är ledig på lör. kan ev bli ledig fre oxå. Ska kolla med chäfen. Inga vägbeskrivningar till detta super-mega-secret-spot här på steffo Hugo… (går ju iofs inte ens att köra dit. 500m klassisk trädklättring hela väggen ner till paradiset. 
 Ring mig i dagarna på 0705 533 337 så kan vi styra upp något.
 Ps. ta med kanonen så vi kan röja fältet om ngn försvars-nisse skulle ha skjutövning och röd flagg.Andreas, Edvard, Martin, Huber är ni sugna? /Mackan 
- 
fredag e nog gött tror jag ska ringa runt till de invigna o kolla läget, kanske vi kan campa där elelr nått dricka bira o hugga ner träd… o skjuta lita päror. 
- 
Har fixat ledigt nu, så jag hänger på, ska bara få tag i en kite oxå bara, men det fixar sig nog. Laddar batterierna till kameran, man kan få jävligt schyssta bilder där ute. Team Mossby Paul 
- 
Tjena Gubbs!!! Jag har fixat ledigt på fredag!!! Ser jävligt gött ut enl kung carlsberg. Ta med foto och filmutrustning. Finns två murade platåer att filma ifrån ganska högt över vattnet… 
- 
Fredag 
 Først skyet og stedvis regn med jævn til hård sydvestlig vind. I dagens løb drejer vinden mod vest, og det klarer noget op vestfra. Dagtemp. mellem 12 og 15 grader. Om aftenen og natten en del byger og frisk vind til kuling fra vest. Temp. mellem 7 og 10 grader.Lørdag 
 Nogen sol, men også byger de fleste steder. Dagtemp. omkring 12 grader og frisk vind til kuling fra vest. Til natten noget aftagende nordvestlig vind og mest klart vejr. Temp. ned mellem 5 og 10 grader.Fan kan ju gå det här 
- 
fan enl. tv4 så ska det regna rätt fett imorrn. Lördag ser ju annars bättre UT 
- 
jag e på på lördag.. //Jake tha one and only snake 
 http://www.kitepower.se
 Team Rööhööl
- 
Inväntar DMI:s 16.00 uppdatering. Paul Team Mossby 
Logga in för att svara.