Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › mossbystrand???
- 
		mossbystrand???Publicerad av kamikazekiteren på 19 juli, 2008 vid 08:21elller va!!! krillan82 svarade 17 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
Råder tyvärr förbud där på helger! Särsklit för norrmän det är ju dem som förstör, det har vi ju kommit fram till nu. 
- 
@Krillan82 483799 wrote: jag e i skateholm nu…. totalt jävla vindstilla de blir de då inte idag iaf 🙂 
- 
Någon som har lust att joina Skate, blåser side och jävligt möe… 
 Jag sitter på terrassen å käka kanelbullar så länge. bara ring puss haj
- 
@Krillan82 483969 wrote: Någon som har lust att joina Skate, blåser side och jävligt möe… 
 Jag sitter på terrassen å käka kanelbullar så länge. bara ring puss hajPrövde i morse ,men du var utenom rekkehold. Nu har du sovit bort en perfekt surfdag! 
- 
@Krillan82 483969 wrote: Någon som har lust att joina Skate, blåser side och jävligt möe… 
 Jag sitter på terrassen å käka kanelbullar så länge. bara ring puss hajvi körde för bli ditt hus i skate 😛 
- 
va fan å ni kommer inte in om va faaaaaaaan. Idag då? nu e jag i skate igen och bara vill ut någon snälla någon 
- 
@kamikazekiteren 484002 wrote: Prövde i morse ,men du var utenom rekkehold. Nu har du sovit bort en perfekt surfdag! du får ju ringa på det nya numret din jävla norrbagge…. 
- 
@Krillan82 484158 wrote: du får ju ringa på det nya numret din jävla norrbagge…. Ja, men jag har jo ditt gamle jo 
- 
mitt nya står ju bara på alla mina inlääg… min gammle e bortsupen. 
Logga in för att svara.