Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › MSvC 26maj
Taggad: racing
- 
[QUOTE=Min formulasegling: 
 För mig började det som ett ”oskyldigt” komplement till vågsegling mm. Jag ville bara komma ut på vattnet lite oftare och enklare här hemma i Sverige. Detta tycker jag är en allt för bortglömd sida av formula vindsurfing. Det är otroligt skönt att bara cruisa omkring på en formulabräda en varm sommardag, i en lätt bris. Emotionellt påminner det en hel del om att paddla ut till line-up en varm och vindstilla Mauimorgon.Härligt skildrat, jag trillar nog dit också på ”slalom und speed” delen… 
 Ses på vattnet snart hoppas jag.Calle N 😉 
- 
Min formulasegling: 
 För mig började det som ett ”oskyldigt” komplement till vågsegling mm. Jag ville bara komma ut på vattnet lite oftare och enklare här hemma i Sverige. Detta tycker jag är en allt för bortglömd sida av formula vindsurfing. Det är otroligt skönt att bara cruisa omkring på en formulabräda en varm sommardag, i en lätt bris. Emotionellt påminner det en hel del om att paddla ut till line-up en varm och vindstilla Mauimorgon.Härligt skildrat, jag trillar nog dit också på ”slalom und speed” delen. Ses på vattnet snart hoppas jag. Calle N 😉 
Logga in för att svara.