Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mulle meck… igen

• patrikol

Medlem
    7 november, 2004 vid 16:14

Hur går det för dig inga korsslutningar ännu? Ganska kallt även hos er eller?

• zoolander

Medlem
    7 november, 2004 vid 16:54

hehe.. ja, det börjar bli kallt.. inte lika kallt som i svedala..
    när blir julfesten av?

• patrikol

Medlem
    7 november, 2004 vid 18:15

Inget bestämt om det blir något får väl först lägga ut några datumar och se när folk kan. Sedan var vi vill ha den någonstans. Återkommer när jag hört mig för om olika möjliga platser.

• martent

Medlem
    8 november, 2004 vid 19:38

Blir det någon tid över till kitandet eller blir det mest en massa meck? smile.gif

• walle

Medlem
    8 november, 2004 vid 19:45

Svar till:

Blir det någon tid över till kitandet eller blir det mest en massa meck? smile.gif

[/ QUOTE ]

Mycket meck nu…
    logga2.gif

men jag hinner ändå inte åka nått i veckorna på grund av jobb frown.gif

och det var ett tag sedan det blåste, utan regn…, på en helg så det e därför det blir ”meck”

Men det blir mucket roliga prylar och brädor att testa när man sticker mot varmare väder sedan smile.gif

Men jag kämpar väl på här i smålandia med min Pyro till isen lägger sig grin.gif

• martent

Medlem
    8 november, 2004 vid 20:45

Nej vinter tiden är inte den bästa blir mörkt för tidigt så man hinner bara kita på helgen. mad.gif Tur man ska iväg på en liten kite semester över jul så man får kita av sig lite!!!! smirk.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications