Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Musik på vattnet
-
Musik på vattnet
Publicerad av tdk på 19 juni, 2006 vid 04:11Vet att det diskuterats en del om vattentäta mp3spelare.. Vet igentligen inte om detta alternativet redan kommigt fram. Men annars läste jag precis om detta: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=400&a=281417
calle_b svarade 19 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Clas Olsson har den här för 39:90, funkar för små GPS:er typ Foretrex o forerunner också.
-
stinger wrote:Clas Olsson har den här för 39:90, funkar för små GPS:er typ Foretrex o forerunner också.
Blir lurigt med kabelgenomdragningen till hörlurarna på Clas Olssons modell. Kanske går att lösa med stora mängder silikon eller nått, men jag skulle nog inte våga stoppa dit min ipod efter en sån lösning. Om jag nu hade haft nån…/jeppo, ipodlös
-
Sitter en liten kabelsnutt monterad på med pluggar i båda ändar, om genomföringen är supertät vet jag inte men GPS:en höll sig torr o fin iaf.
-
stinger wrote:Sitter en liten kabelsnutt monterad på med pluggar i båda ändar, om genomföringen är supertät vet jag inte men GPS:en höll sig torr o fin iaf.
Å fan! Ok, då funkar det nog. Lite lurigt att se hur det egentligen ser ut på din bild.
/jeppo
-
Har mycket musik i öronen ändå!!! Brukar alltid få nån grym låt i skallen när man e ute. Mystiskt fenomen som det finns mkt lite forskning på. 😉
Ha d gott
Logga in för att svara.