Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mycket smygreklam här på steffo..
- 
		Mycket smygreklam här på steffo..Publicerad av skejtar_henke på 15 maj, 2004 vid 22:04Det börjar ju nästan bli löjligt vad vissa personer är snabba och göra reklam för sig själv och sina kites.. Börjar ju nästan bli pinsamt eller är det bara jag som tycker så här.. henke niklas82 svarade 21 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
Ja visst är det kul.. Men håll med om att en del kites förs till himmlen…. 
- 
Ja men bara ett märke tar en dit eller kanske två. Mer säger jag inte men ett är nedanstående och det andra körs demo på i skåne nästa helg !! 
- 
Ett litet skämt av mig och Henke eftersom vi kör med UDS! Som svar på Team Rövhål eller dylika konstallationer. Har ingen som helst vinst överhuvdtaget när det gäller kite prylar kör båda med alla möjliga sorters kites och storlekar är inte försäljare eller så kallade Team åkare för någon, helt oberoende. 
- 
Jag har inte heller någon vinst att ta ut på att marknadsföra Cabrinha. Jag har min deal och den förändras inte för att Surfers kanske skulle sälja massa kites. Annars har jag svårt att se din poäng, tycker de flesta håller det på en hyfsad nivå. Själv skriver jag att Cabrinha är de skönaste drakarna JAG har testat än så länge men är oftast snabb att påpeka att det är olika för alla. EH-diskussionerna har väl skenat ett par gånger men va fan, det är ju rolig läsning. 
- 
sponsrade +kare for val mer betat ju mer de syns? men du kanske inte har en sadan deal? 
- 
Ingen i Sverige får betalt gosse, dessutom ”syns” man inte om man skriver inlägg på steffo…. 
- 
Svar till: 
 Ingen i Sverige får betalt gosse, dessutom ”syns” man inte om man skriver inlägg på steffo…. [/ QUOTE ] Vi har juuh några hoppfulla ; ) MikeTK Crille Anna duu ; ) så det är väl bara att fortsätta hoppas . . . //Pan 
- 
Svar till: 
 Ingen i Sverige får betalt gosse, dessutom ”syns” man inte om man skriver inlägg på steffo…. [/ QUOTE ] Va? Jag trodde Steffo va liga me Varrden? 
- 
steffo är mycket underskattat! många har skaffat sig eh kites bara för hugo var flitig och hjärntvättat med fina bilder och snack om livsstilar   
- 
Mer smygreklam åt folket… hur skall man annars kunna få veta något om utbudet.  Dessutom är det underhållande läsning, EH-tråden har varit den roligaste på länge. De som slänger upp reklamen brukar ju få försvara sig ganska duktigt mot diverse kritiker och det skapar ju diskussioner om olika märken som blir intressant läsning. 
- 
Ja man är väl sig själv närmast! Sen är det ju så att Rambo säljer bra kites till ett väldigt bra pris. Hade jag själv behövt en kite så visst kollar man var man kan få bästa priset. 
- 
wurd och det är hos oss.. möööhöhöhöhö smygis till här.. 
Logga in för att svara.