Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mystic 2008
- 
		Mystic 2008Publicerad av skanepaul på 16 september, 2007 vid 16:09http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2342087 Är den vita crossfiren jävligt cool eller jävligt ful!?? sourra svarade 18 år, 1 månad sedan 16 Medlemmar · 33 Svar
- 
			33 Svar
- 
Tjena Palle hoppas allt är väl med dig. Lite klurig fråga, tycker nog så här vit grymt spacead svart snyggare ful? Tja kanske inte ful men ändå inte lika snygg som dom svarta. Vill man sticka ut ifrån mängden så är den klockren. 
- 
hmmm ja lite rolig. Undrar hur man skulle se ut i sån. 
- 
@skejtar_henke 415504 wrote: hmmm ja lite rolig. Undrar hur man skulle se ut i sån. Man skulle se ut som en fjolla… 
- 
Håller med SkånePaul… 
 Har lyckats hitta en inofficiell bild på mystics nya hjälm i samma serie!
- 
Om man ser småfet ut i en svart dräkt lär man se humongous ut i den vita. Jävlar vad skabbig den ska se ut efter någon månads svenskt gegg-surf. 
- 
Vitt e ju kul men vi medlemar i bratspack har ju beställt rosa dräckter. Därför undrar jag nu. Är det bara jag eller är alla med på att ha pressveck på benen. 
- 
Den svarta DL-Crossfire’n var jäkligt snygg… får nog bli en sådan. /Kaj(Tech) 
- 
@Krillan82 415566 wrote: Vitt e ju kul men vi medlemar i bratspack har ju beställt rosa dräckter. Därför undrar jag nu. Är det bara jag eller är alla med på att ha pressveck på benen. Jo men bara om det är Prada. 
Logga in för att svara.