• skanepaul

Medlem
    17 september, 2007 vid 10:00

@gh0st 415647 wrote:

Jo men bara om det är Prada.

Louis Vuitton släpper våtdräkter enligt rykte till 2008, glöm inte dem!

• milkman

Medlem
    17 september, 2007 vid 11:00

Om det är standard för alla tillverkare så betyder DL Double Lined (nylon på utsidan också = kallt på vintern)

• skanepaul

Medlem
    17 september, 2007 vid 11:45

Ja precis, varför vill man ha det i en vindrelaterad vattensport?? Måste bli kallt.

• cortex

Medlem
    17 september, 2007 vid 12:35

Vill ha DL för att den tål jäkligt mycket mer stryk än en SL. Dessutom har jag en Mystic Drysuit för vintern… samt en gammal SL 5/3 som jag kan ta i värsta fall, den har dock passerat bäst-före-datum ordentligt och behöver nog lagas en del. Speciellt efter den feta revan jag drog i den med fenan i lördags.

/Kaj(Tech)

• skanepaul

Medlem
    17 september, 2007 vid 14:23

Aha, det var det jag misstänkte men du har inte funderat på att börja träna nån kampsport om du åker på stryk så ofta? 🙂 (fan va kul!!)

• gogga

Medlem
    17 september, 2007 vid 16:13

Jag har DL och det är fan skit! Måste köra med rashguard för annars sliter selen upp tyget(kardborrbandet fastnar i tyget). Skit köp SL..
    Fast jag använder min 5/3 året runt så jätte kall är den ju inte

• johanw

Medlem
    17 september, 2007 vid 16:28

jag kör en SL 5/3 hela året hur lungt som helst.. bara o laga med neopren lim om de skulle gå sönder ju.. kan man inte göra lika lätt me en DL..

• cortex

Medlem
    17 september, 2007 vid 20:11

@SkånePaul 415790 wrote:

Aha, det var det jag misstänkte men du har inte funderat på att börja träna nån kampsport om du åker på stryk så ofta? 🙂 (fan va kul!!)

Alltså, jag kan ta vara på mig själv… det är inte det som är problemet.
    Grejen är att när jag hängt ut min våtdräkt i garaget på kvällarna och gått därifrån så smiter den jäveln iväg ner på stan, dricker sig aspackad och börjar veva mot första bästa tok-anabolknaprande muskelknutte som kommer i dess väg. Givetvis ser dräkten ut som själva fan när den kommer hasande hemåt framåt småtimmarna.
    Å sedan får jag spendera en halv dag med att sitta och lappa ihop den med neoprenlim; jag måste få ett slut på det här!

/Kaj(Tech)

• skanepaul

Medlem
    17 september, 2007 vid 20:40

@Cortex 415934 wrote:

Alltså, jag kan ta vara på mig själv… det är inte det som är problemet.
    Grejen är att när jag hängt ut min våtdräkt i garaget på kvällarna och gått därifrån så smiter den jäveln iväg ner på stan, dricker sig aspackad och börjar veva mot första bästa tok-anabolknaprande muskelknutte som kommer i dess väg. Givetvis ser dräkten ut som själva fan när den kommer hasande hemåt framåt småtimmarna.
    Å sedan får jag spendera en halv dag med att sitta och lappa ihop den med neoprenlim; jag måste få ett slut på det här!

/Kaj(Tech)

Jaha oj, shit va tråkigt!

• sourra

Medlem
    25 september, 2007 vid 14:57

Hett!!!

bear_skin.jpg

• haze

Medlem
    25 september, 2007 vid 15:54

Nja tycker det ser ut som en michelin gubbe 😉

• luuddee

Medlem
    25 september, 2007 vid 16:49

fyfan va fult men e rätt nöjd med min crossfire SL. sjukt smidigt de nya neporenet.. jämfört med 2 år gammal dräkt är det sjukt skillnad.. dock ltie ömtåligare.

• sourra

Medlem
    25 september, 2007 vid 17:01

Undrar om Dunkerbäck är helt nöjd med Mystics färgval.

• johanw

Medlem
    25 september, 2007 vid 17:56

fy fan va ful den vita e.. sjukt bra dräkter dock! tur att dom har den svarta färgen kvar me..

• skanepaul

Medlem
    25 september, 2007 vid 18:02

Nä!!! skitsnygg!!!!! grym!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.