Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon mer än jag som är knäpp?
-
Någon mer än jag som är knäpp?
Publicerad av skejtar_henke på 5 januari, 2007 vid 11:04Nån mer än jag som vill surfa imorgon trots kylan? Vad säger ni pågar och flickor?
kitefredrik svarade 18 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Inget galet i det!!
Vi hade en finfin session här på östersjöns Hawaii igår. Var väl som en kallare dag runt midsommar i luften. Aningens kallare i vattnet dock ;-). Har ingen Semidry så jag körde i min 5/3!/ TOBAS
-
Jag är inne på samma linje. Abstinensen börjar bli för svår!
-
Vad säger du om skanör imorgen? Eller blir det habo eller?
-
Helst Habo men ser vinden mkt bättre ut i Skanör kör jag gärna där.
Kan höras imorrn fm å bestämma?
-
stollar!!! fast snart plaskar man ju runt i 28 gradigt vatten så abstinensen är inte så farlig här.
-
@Melker 357727 wrote:
stollar!!! fast snart plaskar man ju runt i 28 gradigt vatten så abstinensen är inte så farlig här.
Du är en rälig moddaf! Hade det inte varit för jobbet så hade jag hakat…schnyfft
-
hmmmm jag med…. Men har man nytt jobb så har man. Fredrik kan inte du ringa mig imorgon. hoppas nu fan det blåser bara. Och inget jävla regn
-
Vinden ser lite sådär, bättre i Skanör enligt DMI, men sämre på WindGuru.
Hade det bra i onsdags! Jämn o fin vind med, behövde solbrillor.
Posta gärna vart ni ska ifall jag kan komma loss.
Blir fullt ös på jobbet nästa vecka-resor bla bla, sen hela Jan blir fullt upp. February ser ut att vara en mörk månad-resor varje vecka i 5 veckor….
Fan om jag orkar drar ut då…TW
-
Någon som orkar vara ute redan vid 10 tiden i Habo i morgon? Lite surf i ottan hade vait fint.
Logga in för att svara.