Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som behöver en underdel..
- 
		Någon som behöver en underdel..Publicerad av tdk på 20 juli, 2005 vid 19:51Halloj, har en Naish 430 mast som jag ska slänga. Men kom på att underdelen är ju helt ok.. Kanske någon som har krashat nederdelen?? Kommer inte ihåg vad den heter nu, eller kol halten. Men den är ifrån ca:2003 Kollar ju självklart mer nogrant om någon hojtar till. Pris: En påse jordnötsringar.  
 Och kom nu inte med sånna påhopp om att den är i fel forum..tdk svarade 20 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Är det en dropshape är jag intresserad. Tror den heter aeromax. 
- 
Om hjortan inte vill ha den så är jag intresserad för klubbens räkning. Är tämligen säker på att jag har en hel topp liggandes i källaren.. 
 Ingen superkompatibel kanske, men det blir en prima mast till nybörjarna!Hör av dig om den blir kvar.. 
- 
Har kollat nu.. Den är sliten vid texten.. Kan bara få fram Carbon 30.. Lär inte vara optimalt att slänga ihop med en annan överdel, men för prova påare borde det ju duga. Vet inte hur det är med diametern, borde vara hyffsta standard?? 
- 
Diametern funkar säkert, så länge det inte är RDM  
 Så, när ska vi hooka upp då? Du ska inte till Fisken på söndag kanske?
- 
Nja.. Grejjen e den att jag har jour i helgen.. Har jäkligt svårt att planera något.. Men om ger mig ditt nummer, så kan jag slå en pingla under helgen.. 
 Hjortan, nu får du öka om du vill ha den, börjar bli sugen på peanuttsrings! 
- 
Jag mailar dig.. Antar att du bor nära Björlanda? Ska jag ut dit under helgen kan vi ju ses på något sätt. 
- 
Gör det. Men jag bor inte såååå nära björlanda. Bor i gråbo. Men kommer att vara i skandiahamnen på lördag iaf.. Men men, vi ska nog kunna lösa det på något sätt! 
- 
Jasååå? Gick 8:an & 9:an i Hjällsnässkolan. 
 Skall uppåt Mjörn trol sönd em/kväll, kan ju svänga förbi dig då om du är hemma.. Mail me back, så klurar vi på lösning.
 Hjällsnäsviken är inte helt honkig på nordostlig kuling.. 
- 
Tell me about it! Det var ju där man drog sin första repa..  Jag ringer, så styr vi upp något! Jag ringer, så styr vi upp något!
Logga in för att svara.