Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing någon som har snow kitat i val thorens??

• lelle

Medlem
    9 december, 2002 vid 19:52

Tjena!
    Jag skall också till Val Thorens fast vecka 9, och funderar också på att ta med kiten, jag har inte heller varit där förut men jag kan tänka mig att någonstans så bör det ju gå fast jag undrar vilken storlek 11,5 eller 8,5?
    Lelle

• anders_hoffman

Medlem
    9 december, 2002 vid 20:00

Åk skidor istället. Du kommer få en upplevelse du sent ska glömma. Har varit där två gånger och man återvänder kan jag lova! Var ska du bo nån stans?? Om du har möjlighet, ska du boka en etagevåning på temple de solei. Bodde i sån första gången jag var där. Längst ner, dörr rakt ut i backen, så man vaknade käkade frukost klädde på sig allt inne inklusive bräda o skidor. Hoppade ut i backen från sovrummet! Inte helt fel.

Åhh, nu vill jag tillbaka!
    /anders

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2002 vid 09:16

Jag håller nog med faktiskt, ski or die! om du ska ner en vecka så e d knappt värt att ta med dig kiten… d brukar inte blåsa så där fantastiskt mycket där nere, om du ska kita i snön så är nog good-old-svedala justare…

//fredrik a

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing någon som har snow kitat i val thorens??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.