-
någon som har snow kitat i val thorens??
ska till val thorens v7. funderar på att ta med kiten, en windtec rebell undrar om den funkar på på snö????
mvh /Emanuel
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › någon som har snow kitat i val thorens??
ska till val thorens v7. funderar på att ta med kiten, en windtec rebell undrar om den funkar på på snö????
mvh /Emanuel
Tjena!
Jag skall också till Val Thorens fast vecka 9, och funderar också på att ta med kiten, jag har inte heller varit där förut men jag kan tänka mig att någonstans så bör det ju gå fast jag undrar vilken storlek 11,5 eller 8,5?
Lelle
Åk skidor istället. Du kommer få en upplevelse du sent ska glömma. Har varit där två gånger och man återvänder kan jag lova! Var ska du bo nån stans?? Om du har möjlighet, ska du boka en etagevåning på temple de solei. Bodde i sån första gången jag var där. Längst ner, dörr rakt ut i backen, så man vaknade käkade frukost klädde på sig allt inne inklusive bräda o skidor. Hoppade ut i backen från sovrummet! Inte helt fel.
Åhh, nu vill jag tillbaka!
/anders
Jag håller nog med faktiskt, ski or die! om du ska ner en vecka så e d knappt värt att ta med dig kiten… d brukar inte blåsa så där fantastiskt mycket där nere, om du ska kita i snön så är nog good-old-svedala justare…
//fredrik a
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › någon som har snow kitat i val thorens??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.