Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › någon som körde i fredags ?
-
någon som körde i fredags ?
Publicerad av edorf på 28 oktober, 2006 vid 17:00fråga samma som rubriken var det någon som körde i fredags , det måste funnits någon bad ass motha fakka som trotsade vinden..
edorf svarade 18 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Japp. Vi var ett litet gäng som trotsade vädret o körde på Torö.. Det var det sjukaste jag någonsinn har åkt i.. JAg åkte vid 13 tiden då var det typ 17 M/s SV. Senare under dagen vet jag att det var folk glana nog att köra i vinder över 25 m/s.. SATAN vilka vågor!!!!!!!!!! inte snack om att ens forsöka sig på att göra några hopp… :smirk:
-
Jag var i Habo med Skotten och tva andra. Jag körde med min tolv. Vind var mycket gusty.
-
Vi var tre som körde vid Tjurudden på Gotland. Mätte upp 22 m/s med handmätaren innan vi launchade. Var tydligen 2st som körde inne i Visby på em. Galet värre!
/ TOBAS
-
hahaha, yeah it was Sick watching you take the 12 up man, I thought we were both gonna die before you got to the water!! hahahaha.
We started off taking up the 7, then while Jacob was ou ripping it up we got the 9 up…. then mr hardcore himself took up the 12!!! hahahaha, holy craparoni!.
Great session, its always nice when the water isnt too busy, but the wind wasnt the best I have ridden in.
-
Well, I guess we would both still be flying somewhere over russia, if I would not have released the bar quickly after pulling it on the beach while you were leashed to my harness 😀
-
det är då man vet vem som är ens riktiga vänner….
”vad får jag om jag INTE släpper din sele nu?” -
lina wrote:det är då man vet vem som är ens riktiga vänner….
”vad får jag om jag INTE släpper din sele nu?”Skotten wanted my ass, but it is not for sale, so I promised him Niklas’, it’s on sale this weeks
PS: Keep on trash talkin’!!
-
QQ-57 wrote:lina wrote:det är då man vet vem som är ens riktiga vänner….
”vad får jag om jag INTE släpper din sele nu?”Skotten wanted my ass, but it is not for sale, so I promised him Niklas’, it’s on sale this weeks
PS: Keep on trash talkin’!!
Å vem fan är du? -
hahahahaha, what nick means to say is ”I get laid sooo much, I dont remember who you are!”
Logga in för att svara.