Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som läst denna bok?
- 
		Någon som läst denna bok?Publicerad av reklem på 8 januari, 2007 vid 23:43Och har något att säga om den. Väger ju nästan 2 kg och känns därför ganska otymplig att ta med sig, men å andra sidan är det säkert en rolig läsning. melker svarade 18 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Har läst lite i den som är för vågsurfing. Riktigt bra med tips och bilder allt man behöver. Klart otymplig men man måste ju ha något att läsa när man reser. Bättre det än nått jävla tantsnusk man köpt på flygplatsen bara för man är så jävla uttråkad. 
- 
@sidpiraya 358364 wrote: Fy fan vad vi fick muta dem för att inte skriva om Vomb. Hahaha hörde till och med att Melker fick utföra hemliga handlingar för att det inte skulle skrivas om det helt incredible value of secret Vomb 
- 
@Reklem 358346 wrote: Och har något att säga om den. Väger ju nästan 2 kg och känns därför ganska otymplig att ta med sig, men å andra sidan är det säkert en rolig läsning. Den är bra. Man blir sugen på massa ställen som låter jättefina. Värd pengarna. nic 
- 
Eftersom jag mest troligt ska söder ut i sommar så kommer jag nog att införskaffa den. Detta trots vikten 😉 
- 
Hmmm fan vad jag fick tjata innan jag änligen fick följa med…. 
- 
Jag håller med nic! Man får för sig att hela europa är hawaii! 
 Köp boken och riv ut sidor eller kopiera för privat bruk de sidor som blir aktuella för dig!
- 
@sidpiraya 358364 wrote: Fy fan vad vi fick muta dem för att inte skriva om Vomb. Den dagen jag får reda på denna spot ska jag annonsera om den i dagspressen! 
Logga in för att svara.