Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › någon som provat Surefire Slingshot spreader bar?
- 
		någon som provat Surefire Slingshot spreader bar?Publicerad av zaihttam på 27 juni, 2004 vid 15:28curry svarade 21 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
Har gjort en egen, kopia, av den och kört med den i nån månad nu… Funkar mycket bra och den löser inte ut ofrivilligt! 
 och har man löst ut så är det inga problem att återställa på djupt vatten BRA med andra ord! 
 det enda som är synd är att den(vad jag vet) inte har kommit till Sverige ännu… skulle ha kommit hit i slutet av Maj enligt första budet och det senaste var att den skulle komma för två veckor sedan… Det var just därför som jag gjorde en egen   

- 
synd bara att man har tummen mitt i handen. e de komplicerat? 
- 
inte för mig  bara du kan svetsa, svarva och har material så e de lätt 
- 
Svar till: 
 Hej dom ska komma i veckan 
 Anders[/ QUOTE ] 
 vad blir priset?
- 
Svar till: 
 Hej dom ska komma i veckan 
 Anders[/ QUOTE ] Något nytt om baren Anders? En annan sak, funkar inte info[a]slingshot.se efter att ha mailat på den adressen blir jag över sållad med spam mail på min adress… men inget svar ifrån dig/er? 
- 
Hmmm låtser mystiskt det där med [email=”info@slingshot.se.”]info@slingshot.se.[/email] Jag ska kolla på detta. Har dock mycket svårt att tro att det är pga av att du mailade til den adressen som du började få spam mail. Kan ju vara på alla möjliga andra sätt. Men som sagt ska kolla på det. 
- 
Ha ha ha, åjo Melker, erkänn nu. Han fick alla mail du prenumererar på. Ha ha ha ha. LiftAss är helt spam säkert, så de så. /H 
- 
jädrar i min gitarr va händig du är Walle… 
 vad har du mer byggt för nått kul… förutom bastun som alla nångång måste bygga 🙂
Logga in för att svara.