Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › någon som ska åka?
- 
		någon som ska åka?Publicerad av zaihttam på 3 juli, 2004 vid 08:00skanör? patrikol svarade 21 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Yup, vi är två som funderar på en tripp till Skanör idag. Skriver här igen innan vi drar, bör bli om ca en timme 
- 
Vi tar en sväng till habo och kollar. Är det klent åker vi troligen till näset. Är det skanör som gäller idag, på näset? 
- 
Det regnar jätte mycket här nere just nu… Men det kanske blir bättre mot kvällen? 
- 
Blir det nåt åka idag? 
 habo eller är det nån som trotsar regnet å åker på näset?
 jag e asssugen så skiter i om de regnar eller inte.
- 
I morgon det blir kitet. Om man inte har nåt för sig så åker man som jag till Habo och hämtar upp sin nya Custom delux a del Nineboards bräda. Helt otrolig lite svårt att förklara. 
- 
så fort vinden ändras från S så drar jag till habo… 
 funkar JP vid S? var fan ligger det där ”kitecentret” i förhållande till gammla JP??
- 
tror inte på habo idag så jag tänkte sticka neråt näset. 
 bil går från malmö om nån timme kanske om nån ska med.
- 
Som vanligt när jag jobbar dygnet så blir det mycket vind får väl snart lägga ut mitt schema så att ni kan planera kitedagar efter det.   
- 
Vadö? Gör som man gjorde i skolan. Säg att du har huvudvärk eller magont så får du ju gå hem!   
- 
tja fast förlorar 24 timmars lön vi har ju en karensdag tyvärr slår lite väl hårt på oss som jobbar dygn.  
 Men visst blir man sugen!
Logga in för att svara.