Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › någon som ska köra idag?vaaaaar?
- 
		någon som ska köra idag?vaaaaar?Publicerad av zaihttam på 18 juli, 2004 vid 08:17dtyhrfthrxftjh pjoter svarade 21 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 22 Svar
- 
			22 Svar
- 
haha måste va fel på dmi. det stog 8-11 i morse sen helt plötsligt va det white as the driven snow. 
- 
det kommer nog att bli mycket skitsnack på steffo närmsta v. med tanke på att det inte ska blåsa ett skiiid! 
- 
hade varit jäkligt gött, jag e lätt på å sponsrar lite om det blir ett seriöst projekt. 
- 
Hörde lite rykte om at nån hade lite grejer o skit fixat redan ??? hmmmmmm Vet inte exakt. HUGO – köpte inte du rör till kanonerna i Lomma ?? 
- 
Nån som kan och har grejer till att svetsa i Aluminium?? Kan fixa fram material billigt ! 
- 
svetsa kan jag inte men annars kan jag gärna tänka mig att bygga en del. Går ju bara hemma å drar på dagarna då det inte blåser ändå. 
 vad tror ni om bris idag?
 e ju en grund på några m/s sv.
- 
jau jubbar ju po lindstöms i lomma.. kan firra lita rördelar.. och koppel om vi ska bygga en fontän … kanske 
- 
ett orangen 110rör med förstärkning i borda funka bra.. men vad bygger man upp det på? 
- 
pvc e ju perfa.. glider fint å e lättjobbat. 
 finns det nån butik eller liknande som kanske skulle vilja sponsra lite??
 skivor till sidorna skulle ju inte va fel. vet inte hur man ska sätta den bara?
 går det att påla fast den i botten? e ju hårt som… om man gör den tung så den står på botten å sen ankrar man den borde väl vara lättast eller?
- 
det ligger väl ett bildäck någonstans ute vid sista betonpelaren.. 
 tror ingen är sugen på at sponsra! byggmax i staffanstor är nog billigast hur som haver..så här hade man kunnat göra! 
- 
2x3m 110 markrör + 4x 45grads vinklar + 4x1m 110 rör kostar 900kr! sen behövar man ju allt annat skit mä! kul jul! 
Logga in för att svara.